טיפים להכנה לקראת לידה

טיפים להכנה לקראת לידה

ככול שיום הלידה מתקרב, כך הלחץ הולך וגובר. מי שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים – יודעת כי לצד האושר והצפייה – ישנם גם רגעים מלחיצים, בעיקר עבור אישה שמתכוננת ללידה הראשונה שלה. החדשות הטובות הן, כי  ישנם כיום מגוון קורסים להכנה ללידה, שמתקיימים בקבוצות או באופן פרטני, כמו גם שיטות לידה שמלמדות כיצד לעבור את התהליך בצורה טובה יותר. נוסף לכך, כיום רבות נהנות כיום גם מ קורס הכנה ללידה אונליין.

אם את רוצה לשפר את מצב הרוח ולהתחיל להתכונן ללידה פעילה, כדאי שילוו אותך מספר טיפים טובים שנחשבים יעילים עבור נשים הרות:

הכירי את תאריך הלידה המשוער והתכונני איליו

כמעט כל יולדת בישראל ובעולם המערבי יכולה לדעת מהו תאריך הלידה המשוער שלה. זאת על ידי חישוב גיל העובר ומצב התפתחותו. לכן צריך להיות מוכנים לרגע הלידה. הכנת חדר לתינוק, הכנת תיק לידה, הכרות עם שיטות הרפיה בעת הלידה עצמה, קורסי הכנה ללידה און ליין, קריאת ספרים וקבלת מידע מקצועי – כולם יכינו אותך אל היום הגדול וגם יורידו עומסים ולחצים הנוגעים לסידורים שיש לבצע לפני לידה.

שמירה על תנועה

מרבית הנשים שנמצאות בהריון, מומלץ כי יישארו בתנועה (אלא אם מדובר בהריון בסיכון או בשמירת הריון). התייעצי עם רופא המשפחה שלך ונסי להבין איזו פעילות גופנית מתאימה לך. כיום רבות הנשים שמתרגלות יוגה בהריון ושאר שיטות אימון שנועדו להפיג מתחים ולשמור על גוף גמיש ומשוחרר, גם כאשר יש עליו עומס של בטן ענקית.

הכירי תנוחות לידה

נסי באמצעות מדריכת הריון ובאמצעות שיטת לידה רכה – להכיר תנוחות לידה אשר יקלו על כאבים במהלך הצירים ובעת הלידה עצמה. ישנן שיטות שמאפשרות נטרול פחדים, שחרור שרירים והכרות עם תנוחות טובות ללידה שיכולות להקל עלייך בעת הלידה הקרבה.

הרפיה

אל תשכחי להרפות מידי פעם את הגוף ואת השרירים. התפנקי בעיסוי מקצועי להריון, וטבלי באמבטיות נעימות ומרגיעות. בדקי לפני כן מה מומלץ לעשות מבחינת הרפיית הגוף מול רופא הנשים. נסי לבדוק גם את האופציה להגיע לסדנת דמיון מודרך שתעזור להרגיע ולהרפות שרירים במהלך ההיריון והלידה.

באמצעות עבודה נכונה על הגוף והנפש כמו גם בדרך השתתפות בקורסים וסדנאות או ליווי של דולה מקצועית–  תכלי להקל על תהליכי ההיריון וגם על הלידה עצמה.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *