ריהוט לבית – להתאים את הריהוט לאופי שלכם ולא להפך

ריהוט לבית

כאשר רוכשים ריהוט וחפצים לבית, המטרה העיקרית היא לאפשר בית נוח, נעים, מעוצב ומותאם לצרכים של הדיירים. לכן כאשר בוחרים פריטים לריהוט הבית – חשוב לעשות זאת בהקפדה ובחכמה. אם אתם צריכים לרהט את מרחב המגורים שלכם, מומלץ לבחור ריהוט פרקטי, נוח ומתאים לגודל המרחב. אבל כיצד בוחרים נכון? הנה כמה טיפים לבחירת רהיטים לבית:

קחו מידות מדויקות

לפני שבוחרים כל רהיט עבור חדרי שינה מעוצבים או חפץ לבית, חשוב לקחת מידות מדויקות של המרחב כמו גם של הרהיט. מדדו עומק רוחב ואורך וודאו כי הפריט ישתלב בצורה נכונה במרחב ולא יחסום אותו או יהיה גדול מידי או קטן מידי.

בדקו מה הצורך שלכם

חשוב לבדוק את הצרכים שלכם ואת ההתאמה של החפץ לצורך. לדוגמא: עבור דירה קטנה – מומלץ לבחור שולחן אוכל מתקפל כדי לחסוך מקום. מי שיש לו בית גדול עם המון חפצים – כדאי שיבחר רהיטים עם חללי אחסון ומגירות כדי לייצר סדר במרחב.

שימו דגש על פרקטיות

וודאו כי הפריט פרקטי עבורכם. אם אתם בוחרים פינת אוכל – כדאי לבחור שולחן מתאים בגודל  שלו למספר הסועדים עם אופציה לפתיחת השולחן. הכיסאות גם הם צריכים להיות נוחים וכאלה שניתן להרים ולהזיז בקלות לצורך ניקיון המרחב.

את תוותרו על איכות

בחרו רהיטים איכותיים עשויי פלטות עץ מלא בשילוב רגלי מתכת או ברזל. בחרו פריטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות.

בצעו השוואת מחירים

רכישה של רהיטים באינטרנט ובאתרים כמו https://www.beteli.co.il/ תספק לכם דרך קלה ומהירה לבצע השוואת מחירים. התמקדו בדגמים של חפצים שמוצאים חן בעינכם ומתאימים לכם, ובצעו השוואות מחירים בין הפריטים לאיתור המחיר המשתלם ביותר.

שימו לב כי קיימת אחריות ושירות תיקונים

חשוב לבדוק כי אתם מקבלים אחריות ושירות תיקונים עבור החפצים, לשנה אחת לפחות. בכך תבטיחו שימוש פרקטי לזמן רב.

שמרו על קו נכון בעיצוב

מומלץ לבחור ריהוט שמתאים לסגנון העיצוב של המרחב. בכך אפשר לייצר מראה בית נעים נוח ומעוצב. בהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *