ידיות אינטגרליות למטבח – לשדרג את מראה המטבח

ידיות אינטגרליות למטבח - לשדרג את מראה המטבח

המטבח שלנו הוא לב ליבו של הבית. זהו המקום שבו אנו נפגשים עם בני המשפחה בתחילתו ובסיומו של יום, המטבח הוא המקום שבו אנו מארחים חברים, ובמרחב אנו מבלים זמן בבישול ואפיית מאכלים טעימים וארוחות קטנות או גדולות. אם אתם רוצים לשדרג את ארונות המטבח ולתת למרחב מראה חדיש, קלאסי, כפרי או מודרני – תוכלו לעשות שינוי קטן בעלות נמוכה על ידי רכישת ידיות אינטגרליות לארונות המטבח אשר מיוצרות במגוון עיצובים. אז איך אפשר לשדרג את המטבח? הנה מספר סוגים של ידיות מעוצבות:

ידיות קלאסיות וכפריות

מי שירצה את להקנות למרחב את המראה החמים והמזמין (שידוע גם ככפרי או בסגנון פרובנס), יכול לבחור ידיות קלאסיות או כפריות שמשנות משמעותית את מראה הארונות. ידיות קלאסיות בגווני ברונזה למשל- יספקו מראה כפרי ונוסטלגי ויהוו אלמנט משלים לעיצוב מחודש.

ידיות נפחות מעוצבות ואלגנטיות

למראה המודרני והאלגנטי של המרחב אפשר לבחור ידיות נפחות מעוצבות שעוצבו על ידי נפחים ואנשי מקצוע. פריטים אלה נחשבים אופנתיים בעיצוב מטבחים והם מספקים נוחות בשימוש.

פורצן קריסטל ונירוסטה למראה התעשייתי והמודרני

מי שחושק במראה מטבח מודרני או אפילו תעשייתי – כמו זה של שנות ה 20 של המאה העשרים ואחת (סגנון תעשייתי שבו משולבים אלמנטים גסים מהתעשייה במרחב) – יוכל לעטר את ארונות המטבח עם ידיות פורצלן, קריסטל או נירוסטה למראה אלגנטי ונקי.

ידיות צבעוניות בעיצוב פרפרים

למראה הקליל יותר אפשר לבחור ידיות צבעוניות בעיצובים שונים כמו ידיות פרפרים מעוצבות. ידיות כאלה מתאימות גם למטבחים שמתאימים לילדים אותם בונים בעבודת יד. בחרו חנות פרזולים טובה ותוכלו לחדש את המטבח שלכם במהירות ובעלות נמוכה. מעוניינים גם להחליף את הצירים של הארונות במטבח? לחצו כאן.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *