מה יעודד ילדים בזמן הקורונה

מחברות מעוצבות

להיות ילדים בתקופה של הקורונה זה דבר לא פשוט לעשייה. ילדים הם יצור חברתי שרגיל מידי יום לראות הרבה מאוד ילדים חברים בבית הספר ובגן. הבאנו כמה דרכים לעודד להם את מצב הרוח שירוד כשאין חברים בסביבה.

 

זמן משחק משותף

ילדים זקוקים לחברה, ומכיוון שההורים והאחים הם הדבר הכי קרוב לחברה שנמצא איתם, כדאי מאוד לפעול בצורה של פעילויות משותפות כדי שהילדים הללו לא ירגישו יותר מידי לבד. גם הילדים שמאוד אוהבים להיות לבדם יתעוררו בוקר אחד שבו הם כבר חשים געגועים של השגרה, וכאן על ההורים לקחת את המושכות אל הידיים עם בחירה של פעילויות שיעסיקו אותם. ניתן לחלק משימות של ניקיון וסדר בבית, וכמובן, בין כל אלה לשלב זמן של משחקים משעשעים כמו משחקי קופסא, משחקי קלפים, משחקי ריקוד ופעילות ספורטיבית שנעשית יחד דרך שידורי אימונים בטלביזיה.

 

זמן יצירה עצמאי

מלבד פעילויות שההורים והאחים יכולים לעשות יחדיו, ילדים גם צריכים זמן לבד עם הזמן שינוצל גם בצורה טובה. זה הזמן לפתח ולהכיר כישורים ויכולת של הילדים לעצמם, ולעשות כל מיני עבודות של יצירה, הכנת מחברות מעוצבות או אפילו להתחיל ולכתוב יומן שמתעד את שגרת הקורונה החדשה. פעילות לבד מביאה אל רוגע פנימי כאשר יודעים לבחור את הפעילות הזו שיוצרת שלווה והיא מעין זוג של הרפיה לנפש בתקופה שהיא אינה פשוטה כלל וכלל.

 

מאמצים חיה

חיות הן דבר מופלא. חיה יכולה לקחת את הילד הכי לא משתף פעולה וביישן ולהפוך אותו למואר וחייכן בכל רגע שבו הוא נמצא עם אותה החיה. חיות הן סוג של תרפיה, וגם לא מעט תעסוקה שמאפשר לילדים ללמוד להכיר עולם של חיות וגם את עצמם. יש הרבה חיות שמחכות לאימוץ, וזו דרך נפלאה לעודד את מצב רוחם של ילדים רבים ולרוקן את הכלביה.

> בדקו מתנות סוף שנה בלינק הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *