עיצוב חדר השינה בסגנון פנג שוואי

שיפוץ חדר השינה

חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, ולכן מוטב לעצב אותו באופן שישרה עליכן שלווה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות עיצוב בשיטת פנג שוואי. סקרניות? ריכזנו בעבורכן כמה טיפים חשובים.

עיצוב חדר השינה

חדר השינה הוא החדר הפרטי שלכן ושל בן הזוג, הוא מאפשר להירגע מכל תלאות היום והוא מאפשר להתנתק מכל הטרדות והמחשבות. מעוניינות בשינוי בחלל? ובכן, תוכלו להתייעץ עם בן הזוג (ולו כי החדר שייך גם לו), כך תוכלו להחליט ביחד על שיפוץ חדר השינה ועיצובו מחדש. אבל רגע לפני שתפצחו במלאכת העיצוב, יש כמה טיפים שחשוב להכיר, ולו כדי שתוכלו להעניק לחלל אווירה שמשרה רוגע ושלווה. בין היתר יש להקפיד על שימוש בצבעים בהירים ועדינים, לרבות צבעי פסטל.

המיטה

למיקום המיטה יש חשיבות ניכרת, ולו כי מדובר ברהיט המרכזי של חדר השינה שלנו. רצוי לבחור במיטה עם ראש מיטה חזק, אותו ניתן להשעין על הקיר, מה שמקנה תחושת תמיכה. כמו כן, רצוי שלא למקם את המיטה מול דלת הכניסה לחדר. יתרה מזאת, יש להימנע מהצמדת המיטה לקיר – לשני בני הזוג צריכה להיות האופציה לרדת ולעלות למיטה בחופשיות.

רצוי שלא לאחסן שום דבר מתחת למיטה (למעט מצעים), משום שלחפצים ישנה אנרגיה מסוימת, ולפי תורת הפנג שוואי, חפצים שמצויים מתחת למיטה מקרינים אנרגיות שלא בהכרח יהיו אידיאליות עבורנו, ולכן יש להימנע מכך.

אווירה, תאורה וניחוחות

האווירה בחדר השינה צריכה להיות רגועה ונעימה, ועל כן יש לדאוג לכמה סוגי תאורה שונים, שיאפשרו לכם ליצור את התאורה האידיאלית בכל מצב. כמו כן, מומלץ להשתמש בנרות עבור תאורה, כשכמובן יש לנקוט באמצעי זהירות על מנת שלא לגרום לאסון.

הריחות בחלל חשובים גם הם, ולכן כדאי להשתמש במפיצי ריח, נרות או שמנים אתריים שיסייעו לכם להעניק לחלל ניחוח מרגיע ומרענן. כמו כן, חשוב להשאיר את החלונות פתוחים לעיתים קרובות על מנת לאוורר את החדר.

כמה טיפים אחרונים לסיום

ידוע שאת הטלוויזיה יש להשאיר מחוץ לחדר השינה, לא רק בשל האנרגיות שהיא מקרינה, אלא גם כי זה לא בריא. מה כן אפשר להכניס אל החלל? תמונות שמשמחות אותנו, אלמנטים דקורטיביים שמרגיעים אותנו וכו'.

 

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *