לכל אישה שמן שיזוף משלה – איזה את?

לכל אישה שמן שיזוף משלה

שמני שיזוף תמיד נתפסו כדבר מסוכן, כמשהו שצולה את הגוף ואינו מגן על העור מפני קרני השמש. במרבית המקרים הדבר נכון, ובכול זאת כיום יש שמני שיזוף שדווקא מגנים על העור, מסייעים לקבלת הגוון הדרוש ומספקים את הטיפול הדרוש לעור כמו הפחתת סימני מתיחה, הגנה ושמירה על הקלוגן והאלסטין של העור, כמו גם ששמנים חדשים שניתן לקנות און ליין מספקים לחות לשמירה על גמישות, להפחתת סימני מתיחה והזנת הגוף בוויטמינים ונוגדי חמצון. כאשר אנו יוצאים אל חוף הים ואל השמש, רצוי תמיד לבחור מקדם הגנה מסוג SPF6 . תוספת הגנה עם שמן שמתאים לך, תקנה גם הגנה וגם שיזוף מושלם. אז באיזה שמן תבחרי? הנה כמה אופציות מהממות: 

שמן שיזוף קוקוסשמן קוקוס לשיזוף BALI BODY הוא שמן בניחוח קוקוס טרי שמקנה גוון ברונזה עמוק. השמן מסייע בהתחדשות תאי העור ומגן על הגוף מפני קרינת השמש. 

שמן שיזוף אננס – מי שאוהבת ניחוח מתוק ומושך תוכל לבחור שמן בניחוח אננס. השמן מקנה ויטמינים מן הטבע וגוון עור בצבעי חיטה. שמנים כאלה ואחרים מתאימים גם עבור מיטת שיזוף. 

שמן שיזוף אבטיח – תכשיר בניחוח קיצי ורענן שמאפשר גוון ברונזה נעים לעין. בין היתר אפשר לבחור שמן זרעי ענבים שמבהיר כהות מתחת לעיניים ומעולה עבור טיפול באקנה. 

שמן שיזוף קקאו  – מי שאוהבת את גווני השוקולד המושלמים תוכל לבחור בניחוח קקאו טרי ומעורר שמכיל ויטמינים נחוצים לגוף. בין היתר אפשר לבחור שמן חוחובה שמטפל באקנה כמו גם באקזמה ופסוריאזיס. אז זה הזמן לבחור שמן מושלם עבור מראה מטופח ושחום.

> בדקו קרם לשיזוף עצמי בלינק https://www.ilbalibody.co.il/self-tan-collection

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *