ערכת הרשמה לפסיכומטרי

ערכת הרשמה לפסיכומטרי

ערכת הרשמה לפסיכומטרי נחשבת לאחד הפריטים החשובים ביותר, עבור כל אדם שמעוניין להיבחן בבחינה. מדובר על בחינה, שלא מעט אנשים חוששים ממנה, היות והיא זו שקובעת בסופו של דבר, את סיכויי הקבלה של המועמדים לפקולטות השונות של האוניברסיטה. בחינה זו נערכת על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה, אשר אחראי גם על בחינות אמיר, בחינות יעל ועוד. על מנת להירשם לבחינת הפסיכומטרי, יש צורך להירשם אליה בצורה מקוונת, או לחילופין, באמצעות הדואר. מומלץ כמובן לבחור באופציה המקוונת, על מנת לחסוך זמן, מאמץ וטרחה מיותרת. היום ניתן לבצע את כל הפעולות בנוחות של הבית, לכן אין שום סיבה לכתת רגליים לסניף הדואר הקרוב, לעמוד בתור וכדומה. באמצעות הקשה על מספר מקשים בלבד, ניתן להירשם לבחינה, דרך האתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה.

ערכת הרשמה לפסיכומטרי – מה כדאי לדעת בנושא?

כאמור, על מנת להירשם לבחינת הפסיכומטרי, יש צורך לעשות זאת או בצורה מקוונת או באמצעות סניף הדואר. הרשמה מקוונת מהווה את הדרך המומלצת ביותר, היות והיא פשוטה, מהירה ופחות מסורבלת. יש להיכנס לאתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה ולבחור באופציה של הרשמה. לאחר מכן, יש צורך למלא פרטים אישיים. בשלב הבא, יהיה צורך לבחור את שפת הבחינה ושפת החיבור, מיקום הבחינה והמועד שלה. אומנם לא ניתן לבחור מיקום מדויק, אך ניתן לבחור את האזור הכללי, למשל- אזור המרכז, אזור הצפון וכדומה. לאחר מכן, יש צורך לבחור אילו מוסדות להשכלה גבוהה, יוכלו לקבל את הציונים שלכם באופן אוטומטי. ולבסוף בעת מילוי ערכת הרשמה לפסיכומטרי ניתן למלא פרטים אישיים לצורכי מחקר, אך שלב זה אינו בגדר חובה.

מצד שני, מי שיבחר להירשם דרך הדואר, צפוי לעבור דרך ארוכה ומסורבלת יותר. בתור התחלה, יש צורך להתקשר למרכז הארצי לבחינות והערכה, על מנת לבקש מהם לשלוח את טופס ההרשמה. לאחר מכן, יש צורך למלא אותו ולשלוח חזרה בדואר. עם זאת, חשוב לוודא כי הטופס יגיע עד לתאריך סיום ההרשמה, לכן כדאי לשלוח מוקדם ככל הניתן. כדאי לזכור כי לא פעם מכתבים הולכים לאיבוד, לכן צורת הרשמה זו נחשבת לפחות מומלצת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *