טיפים בניהול הון אנושי

טיפים בניהול הון אנושי

יש צורך לנהל כוח אדם בחברה או בארגון בצורה יעילה ובאופן שיטיב עם כולם ברמה הכי בסיסית. החברות המצליחות במשק הן כאלו המתייחסות לעובדים שלהם בתור הנכס היקר ביותר וההשקעה הגדולה ביותר שלהן. עם זאת, ככל שכוח העבודה בארגון או החברה גדל, ניהול האנשים בתוך ארגון הופך לטרחה ודאגה רבה עבור המעסיקים מהמון היבטים. אך ניהול ההון האנושי לא מחייב להיות כזה אתגר קשוח. להלן כמה טיפים שיוכלו לפשט את ניהול ההון האנושי וטיפול בבקרת שכר בפחות מאמץ ולשמר את רמת ואיכות תפוקת העובדים.

החשיבות שיש ביצירת פרופילים של עובדים.

ניהול מוצלח של כוח האדם ועובדים אינו יכול להתנהל בקלות ללא היכולת לחבר בין שם לפרצוף. היכרות עם עובדים קלה יותר באמצעות פרופיל לעובדים. ללא קשר לפלטפורמה בה אתם תעשו שימוש, יצירת פרופילים מהווים כלי מועיל לניהול ההון האנושי. הם מאפשרים למנהלים לאסוף ולאחסן מידע חשוב בטבלאות על העובדים שלהם במקום אחד ומאוגד, תוך שהם מעודדים חברותיות וחברות בין עמיתים לעבודה.

יש צורך לייעל את כניסת העובדים למערכת.

תהליך ההטמעה משמש כרושם ראשוני של עובד חדש מהחברה בה הוא מועסק, מה שמדגיש את החשיבות של מערכת הטמעה חלקה ואיכותית. לטכנולוגיה יש תפקיד מפתח חשוב בביצוע התהליכים הללו. המערכת יכולה לעזור למעסיקים לאחסן, לעקוב ולנהל אחר הניירת והמידע של עובדים חדשים, ליצור משימות גיוס חדשות ולעקוב אחר ההתקדמות שלהם תוך טיפוח סוציאליזציה באמצעות פורטלים מקוונים.

צריך לשלב זרועות בין כל הגופים הניהוליים ולעבוד יחד בכדי להוביל את החברה ויכולת ניטור ומעקב אחר עובדים בצורה טובה ויעילה יותר. חיוני לנהל מערכת משוב עצמי, כמו גם דירוג עצמי, ביקורות עמיתים והערכות מנהלים במערכת. עידוד משוב מהעובדים ועמיתיהם גם כן יכול לתת למנהלים פרספקטיבה על הביצועים השונים.

 

עוד מידע תוכלו לקבל באתר https://www.kopelreem.com/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *