עו"ד לסכסוכי שכנים – איך יוכל לסייע מול המפקח על בתים משותפים?

1988923-min

לחיות בבית משותף זה לא תמיד דבר פשוט. לא פעם, עלולות לצוץ מחלוקות עם שכנים אשר עלולות לגלוש לקרבות משפטיים מייגעים. אם הגעתם למצב שבו נקלעתם לקרבות משפטיים מול שכנים, לחשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של עורך דין מקצועי העוסק בתחום סכסוכי שכנים. יתכן מאוד שעורך דין מעין זה יוכל לסייע לכם להגיע לפשרה עם השכנים שלכם בצורה קלה, מהירה ונעימה יותר.

 

סכסוכי שכנים- כיצד תתמודדו?

סכסוכי שכנים עלולים להיות צרה. מדובר בסכסוכים שיכולים להשתרע על פני מנעד רחב של סיבות שונות. לא משנה אם מדובר על דיירים שיוצרים רעש בשעות לא שגרתיות, דיירים אשר גורמים לנזקים שונים במבנה המשותף, דיירים אשר משתלטים באופן בלתי חוקי על שטחים משותפים על ידי אחסון ציוד או חסימה של חדר מדרגות ועוד. סכסוכי שכנים עלולים להיגרר לאלימות מילולית שיכולה בין היתר לגבול בלשון הרע ופגיעה בפרטיות כמו כן, לא פעם סכסוכים בין שכנים יכולים להוות הטרדה מאיימת. בכל מקרה שכזה ניתן לפנות למשטרה או לבית המשפט בכדי להתמודד עם השכנים.

 

סיוע מול המפקח על הבתים המשותפים על ידי עורך דין מיומן ומקצועי

אם לא הצלחתם להגיע להבנות או הסכמות באופן עצמאי עם השכנים שלכם ואם אתם מיואשים ממאבקים משפטיים ארוכי טווח מול השכנים שלכם, ניתן לפנות למפקח על הבתים המשותפים בלשכת רישום המקרקעין. מדובר על גוף שיפוטי בעל סמכות המקבילה לסמכות שופט שלום. על מנת שפסק הדין של המפקח יהיה לטובתכם במקרה של סכסוך מהותי בין שכנים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן בתחום אשר יסייע לכם בייצוג מול הגוף המדובר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *