טיפול זוגי לאחר בגידה, איך עוברים את זה?

טיפול זוגי לאחר בגידה, איך עוברים את זה?

בגידה היא אחת המשברים הכי גדולים של זוגות. זוגות, אשר חוו את הבגידה יודעים, שאין קשר בין אם הבגידה ארעה  לאישה או לגבר, בשני המקרים הקשר הזוגי נפגע. 

קודם כל, לעיתים קשה מאד לגלות כי הבעל או האישה בגדו בו יש כעס של אכזבה כעס והתחמקויות שונות של בפן הזוג הבוגד ובכללי משבר אימון שמשפיע לא רק על בני הזוג אלא גם כל המשפחה. 

חשוב מאד ללבן את הדברים ביחד עם בן הזוג,  לבדוק האם הזוג רוצה לשמור על הנישואים. 

הדרך הטובה והבריאה ביותר לכך היא טיפול זוגי, אז טיפול זוגי, לאחר בגידה, איך עוברים את זה? מידע מועיל ניתן למצוא בהמשך וגם בלינק.

איך עוברים את המשבר הזה? 

חשוב מאד לשים את הכעסים והמריבות בצד למספר דקות, על מנת שאפשר יהיה להיכנס אל הטיפול הזוגי בלי לחצים. 

חשוב לתת לבעל או האישה הבוגדים לדבר על הרגשות שלהם, ולמרוץ שהמעשה הוא חמור מאד, ולעיתים בלתי נסלח, חשוב להבין כי למרות שבני הזוג מעדו בנפילה, לעיתים הם עדיין  מאד אוהבים את בן זוג שלהם. 

בתהליך של ייעוץ זוגי ועיבוד המשבר, לאחר בגידה, חשוב מאד להבין את הסיבה לבגידה. בתהליך הזה מעלים נושאים חשובים שלו טופלו כמו לאי שימת לב לבעל או לאישה או כאשר הבעל או האישה מלאי ביקורת וחוסר הערכה לבן הזוג,  ולכן הם מוצאים את עצמם במקומות אחרים, שבהם מקווים להערכה. 

טיפול זוגי פותח צוהר לבני הזוג ללבן את היחסים ביניהם בלי מריבות, בעזרת איש מקצוע, אשר ייתן לבני הזוג כלים לצאת מהמשבר הזה בצורה לא רק נעימה, אלא גם שמחה. 

ולכן לפעמים הדרך הקלה  להתגרש היא לא תמיד הדרך הטובה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *