נעלי נשים

נעלי נשים

לכל סוג של בגד, ניתן להתאים נעל מסוג שונה, על מנת להעביר את המסר הרצוי. למשל, כמעט כל חצאית ניתן להתאים למגף אלגנטי, סניקרס מיוחד, כפכף אצבע קיצי או נעל אלגנטית לאירועים. סוג הנעל קובע את הלוק הכללי, ולכן יש צורך לבחור את הנעל המתאימה ביותר עבורכם. כל אישה זקוקה למספר סוגים שונים של נעליים בארון הנעליים שלה, היות ואף אחת לא תלך לטיול עם הכלב במגפון אלגנטי על עקב, כאשר ניתן לנעול סניקרס נוחות יותר או אפילו כפכפים. החוכמה היא להחזיק בארון הנעליים כמות מספקת של נעלי נשים שונות, במטרה לאפשר לכל אחת את האופציה לבחור בנעל המתאימה ביותר לצרכים שלה. מעבר לענייני סגנון, אופנה וטעם אישי, יש צורך לתת את הדגש גם על עניין הנוחות והעמידות של הנעל.

טיפים לבחירת נעלי נשים

כאמור, ניתן היום למצוא מגוון עצום של נעלי נשים בסגנונות שונים, כך שכל אחת יכולה לבחור לעצמה נעליים לנשים שמתאימות ביותר לצרכים ולרצונות שלה. למשל, ניתן למצוא כפכפי קרוקס צבעוניות ונוחות, לצד מוקסינים, מגפיים, סנדלים, נעלי ערב וכדומה. החוכמה היא כמובן לבחור בנעל המתאימה ביותר לכף הרגל של כל אחת, ללא שום קשר לסגנון העיצוב של הנעל או לקטגוריה שלה. למשל, אין שום צורך לבחור בנעל ערב אלגנטית על עקב גבוה, אם הנעל לא מעבירה תחושה של נוחות ויציבות. הדבר נכון כמובן גם עבור נעלי ספורט, סניקרס, נעלי בד וכדומה. כדאי לדעת כי לחץ מתמיד של הנעל על כף הרגל, עלול עם הזמן לגרום לעיוותים שונים, אשר יובילו לשינוי ביציבה ובעיות אורתופדיות. לכן מומלץ קודם כל להתחשב בנוחות ובבריאות של כפות הרגליים.

לסיכום, היום ניתן למצוא המון סוגים של נעלי נשים בחנויות השונות, אך החוכמה היא לבחור לא רק את הנעל היפה ביותר, אלא גם את הנעל המתאימה ביותר לכפות הרגליים שלכן. חשוב שהנעל תהיה נוחה ולא לוחצת, ולכן יש למדוד את הנעל על שתי הרגליים. כדאי לזכור כי כפות הרגליים שלנו משתנות עם השנים, ולכן המידה עלולה להשתנות. חשוב להתאים את הנעל לרגל ולא להיצמד למידה מסוימת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *