כיצד מגשי אירוח יכולים להפוך למרכז האירוע?

מגשי אירוח

ארגון של אירוע יכול להיות משימה מורכבת, אך כאשר מזמינים מגשי אירוח הדבר ללא ספק חוסך הרבה מאוד זמן למארגנים. במקום לחשוב על תפריט, לבשל, לטרוח ולהכין – בוחרים את מגש האירוח שמתאים לכם לתקציב ומפנקים את האורחים בכיבוד שכיף לאכול. זוהי אחת הדרכים הקלות להפיק מסיבה מעכשיו לעכשיו וגם פתרון מושלם למצבים שבהם פשוט אין לכם את הזמן ואתם צריכים "לסגור את הפינה" של האוכל באירוע, כמה שיותר מהר.

מגשי אירוח לאילו אירועים הם מתאימים?

הדבר העיקרי שבולט כאשר מגשי אירוח נמצאים על השולחן, הוא היופי הויזואלי שלהם. עוד הרבה לפני שהפה אוכל, כך כולם יודעים, גם העיניים "אוכלות" ומכאן שמגש אירוח שנמצא בחדר מסוים, תמיד ימשוך את העין. הרעיון הוא להעניק לאורחים את האפשרות ליהנות משני היתרונות של המגשים – הן המראה מעורר התאבון והן הטעם, שמרגישים בו בשלב השני.

היתרונות של מגשי כיבוד מוכנים

חברה מקצועית העוסקת בהכנת מגשי אירוח, תעזור לכם להרכיב תפריט מעניין וכיפי מבלי לטרוח יותר מדי. המגוון הוא רחב: כריכים, מאכלים חלביים, מאפים וקינוחים – כל מה שצריך בשביל "להרים" אירוע מהנה, עם אוכל שיערב לחיכם של המשתתפים. בשביל לקלוע כמה שיותר לטעמם של האורחים, רצוי לגוון עם מגשים שיש בהם כיבוד מסוגים שונים, הן מבחינת התכולה עצמה של חומרי הגלם והם מבחינת המראה. היתרון הוא הגיוון הרב, המראה הנאה וכמובן גם המחיר המשתלם וקלות הארגון, כאשר מזמינים מגשים כאלה.

מארגנים אירוע? ככה תשדרגו אותו

חברת פטיט פוד מציעה תפריט שהוא חגיגה קולינרית אמיתית, על ידי הזמנת מגשים עם כיבוד שכיף להתכל עליו וגם כיף לאכול. תהיו בטוחים, שעל האוכל באירוע שלכם, כולם ידברו עוד זמן רב לאחר שהאירוע יסתיים. מגשים מסוג זה יכולים להתאים לאירועים גדולים ולאירועים קטנים, כלומר גם לחתונות ובר מצוות לצורך העניין וגם למסיבות יום הולדת אינטימיות. בתקופת הקורונה, כאשר ממילא האפשרות לקיים אירועים בהשתתפות של מאות אנשים אינה קיימת, כל האירועים הופכים להיות מצומצמים יחסית ולמקרים כאלה מגשי אירוח הם פשוט מושלמים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *