גירושין לאחר בגידה של הבעל – כל מה שצריך לדעת

גירושין לאחר בגידה של הבעל

מערכת יחסים זוגית של בני זוג נשואים, אשר נגרמת כתוצאה מבדיקה, איננה דומה להליך גירושין רגיל רק מפני שבני הזוג אינם מסתדרים זה עם זה. ניתן למצוא כיום לא מעט זוגות אשר מגיעים להליך גירושין לאחר בגידה של הבעל. מדובר על מקרים לא פשוטים להתמודדות לכל אישה ועל כן, בהליך גירושין מעין זה, כל אישה חייבת לעמוד על זכויותיה ולהיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיסייעו לה לקבל את מלוא זכויותיה כתוצאה מהמצב המדובר.

בגידה של הבעל- האם היא שוללת את זכויותיו בהליך גירושין?

גירושין עקב בגידה זהו אחד המצבים השכיחים ביותר אשר בגינם מגיעים זוגות לבית המשפט הרבני בכדי להתגרש. בגידה לא מובילה לשלילת הזכויות של הגב או של האישה וחשוב לדעת שיחסי הממון בין שני הצדדים יהיו אותם יחסי ממון גם כמו במקרה של גירושין ללא בגידה של בעל. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם אישה יכולה לתבוע את דמי כתובתה בשל בעל שבגד בה ואחד המקרים הללו הוא: בגידה. על כן, חשוב מאוד להגיע לבית הדין הרבני עם איש מקצוע רבני המכיר היטב את כל הכללים והחוקים הנוגעים למקרים של גירושין כתוצאה מבגידה של הבעל. טוען רבני מקצועי ומוסמך הוא איש המקצוע שיש לבחור בו בכל מקרה שבו אישה מגיעה לבית הדין הרבני לצורך פתיחת תיק גירושין בגין בעל שבגד בה.

כיצד יסייע טוען רבני?

טוען רבני מוסמך אשר מכיר היטב את ההתנהלות בבתי הדין הרבניים בכל מקרה של גירושין לרבות מצב שבו הגירושין נגרמים כתוצאה מבגידה של הבעל, יודע כיצד להתנהל מול בית הדין וכיצד לייצג את האישה בצורה הטובה ביותר. כמו כן, בהתאם למקרה טוען רבני יוכל להמליץ לאישה האם לתבוע את דמי כתובתה וכיצד לעשות זאת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *