איזה ציוד לגן חייב שיהיה בגן?

ציוד לגני ילדים

אין עולם יותר עשיר מעולמם של ילדים. ובגלל זה גם המשחקים שלהם כל כך שונים, וכל פעם יוצא משהו חדש, והילדים בניגוד אלינו אף פעם לא מתעייפים. כמה שיותר חדש יותר טוב. 

אבל זו בדיוק הבעיה. כשאתם באים לקנות ציוד לגני ילדים, קשה לקבוע איזה פינות הכי כדאי לעשות, יש כל כך הרבה אפשרויות. במאמר הבא אנחנו סוקרים את הציוד שחייב להיות בכל גן.

ציוד בסיסי לגן:

בגלל שאנחנו רוצים שהילדים והילדות יתפתחו כמה שיותר, הן מבחינה מוטורית והן מבחינה רגשית ואינטליגנציה כללית, כדאי לעשות את כל הבחירה של הציוד בהתאם לשיקול הזה.

בפינת הצעצועים כדאי לגוון בין בית בובות עם דמויות שהילדים אוהבים לבין כלי שיט, כלי תחבורה, חיות, מטוסים ועוד. חשוב להוסיף לפינה גם משחקי קופסה ומחשבה לטובת התפתחות הילדים. 

כדאי שתהיה גם פינת מוזיקה. שם אפשר לשים תופים, מצלתיים, רעשנים, כמובן שכל הכלים אמורים להתאים לילדים ואין להשתמש בכלי נגינה מקצועיים.

אומרים שילדים הם עם יצירתי, יצירתי מאוד. בגלל זה כדאי לחשוב טוב טוב על פינת היצירה בגן ולשלב שם כמה שיותר אפשרויות כדי להרגיל את הילדים לחשוב ולייצר דברים חדשים. בתור בסיס תצטרכו לוחות יצירה וחומרים כמו בריסטולים, צבעים, גואש, דבק, נצנצים ועוד. 

פינה נוספת וחשובה היא פינת המטבח. חשוב לדאוג שכל כלי המטבח יהיו מפלסטיק, לא שבירים ובלי קצוות חדות, בשביל בטיחות הילדים. הציוד הבסיסי הוא צלחות, כוסות, מזלגות, סכינים, שולחנות, כסאות ומפות. בנוסף, תצטרכו מזרונים למנוחה של הילדים וחשוב שאלו יהיו מוגנים למקרה שילד ירטיב במיטה. ראו לדוגמה ריהוט למעונות!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *