איך בוחרים צלם לחתונה קטנה בעידן הקורונה?

צלם לחתונה קטנה

עידן הקורונה מחייב את כולם לחשיבה מחודשת ויצירתית. הצורך הוא להמשיך ולהתנהל היטב ככל הניתן תוך כדי שמירה על ההוראות הכלליות שנועדו לשמירה על בריאות האנשים. אחת הדילמות היא לגבי עריכת החתונות ורבים חושבים שלא צריך לבטלן אלא לשנות את מתכונתן. הסיבות לכך הן מגוונות ואחת העיקריות היא שלא יודעים מתי תיגמר התקופה המתישה הנ"ל. החלופה לחתונה מושקעת ועם מוזמנים רבים היא לערוך קטנה וצנועה עם מספר מועט של אורחים חשובים.

צילום

אין זה משנה אם מארגנים חתונה קטנה או גדולה, כי נושא הצילום והתיעוד שלה הוא בין החשובים ביותר. שכן, תמונות וסרטונים מהאירוע המרגש נשמרים לנצח ותמיד ניתן יהיה לחזור ולצפות בהם בעתיד. נשאלת השאלה איך בוחרים צלם לחתונה קטנה בעידן הקורונה? התשובה  מעט מורכבת אבל בעיקרה – כמעט כמו בחירת צלם לאירוע רגיל. אלא שפה הוא יישאל גם לגבי היערכותו המיוחדת לאירוע והיכולת של לתפקד תחת המגבלות הקיימות. לאחר שמוודאים שהוא ערוך ומוכן למשימה בעת הזאת, אזי ניתן להפקידה בידיו, בתנאי, כמובן, שהוא בעל יכולת מקצועית טובה.

איתור ובחירה

השלבים בבחירת צלם אירועים הם קבועים. ראשית, יש לקבל עליו המלצות מחברים שקבלו ממנו שירות והיו שבעי רצון. ניתן לקבל חוות דעת גם מגורמים מקצועיים אחרים הנותנים שירותים אחרים לאירועים וכדומה. לאחר מכן, יש ליצור קשר ולשוחח עימו. בתקופת הקורונה ניתן לעשות זאת גם בשיחות וידאו, דרך אפליקציית זום וכדומה. כדאי לבדוק עם יש עימו כימיה טובה הנדרשת כל כך בעת האירוע הצפוף והמלחיץ מבחינת לוח הזמנים. אם הינו בעל סבלנות ויצירתי ועוד. נושא חשוב אחר הוא ההוצאה הכספית. כאשר כל השיקולים נבדקים ניתן להפקיד בידיו את המשימה החשובה.

אולי יעניין אתכם גם: כמה עולה צילום חתונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *