שירותי שחזור מידע – כי לא הכל אבד…

שירותי שחזור מידע - כי לא הכל אבד...

גילתם שהמחשב קרס וכל הקבצים החשובים שלכם אבדו? ווירוס השמיד את הקבצים החשובים או שבטעות מחקתם את הכל כי חשבתם שהגיבוי פעל, אבל בעצם לא היה גיבוי? אם אתם חושבים שהמידע הדיגיטלי החשוב שלכם אבל, עוד לא הכל אבוד. מה שאתם צריכים, גם כשמעבדה רגילה לא יכולה לעזור, זה שירות של מעבדה שמתמחה בתחום החשוב הזה. שירות שחזור מידע, ללקוחת פרטיים, ללקוחות עסקיים, לגופים רגישים. אז לא לאבד תקווה, כי לא הכל אבוד. 

מהם שירותי שחזור מידע 

בניגוד למעבדת מחשבים שבה מתקנים חלקי חומרה או מתגברים על תקלות רגילות, שירותי שחזור מידע סובבים סביב פריטי המידע הדיגיטלי החשובים שלכם. שחזור מידע כולל טיפול בתמונות שנמחקו, במידע שנמחק בטעות בפרויקט עסקי, בקבצים של גרפיקה או קול שניזוקו. שירותי שחזור דיסק קשיח יכולים לסייע לשלוף את המידע גם לאחר התקפה של וירוסים ואפילו להציל את המצב כאשר גורם עוין מחק לכם את המידע, תקף את השרתים שלכם או כשהארד דיסק ניזוק ולא ניתן לפתוח לבד את הקבצים. 

מהם השלבים של שירותי שחזור מידע 

מעבדה מקצועית שמתמחה בשירותי שחזור מידע פועלת בתיאום עם כל לקוח, על מנת לבצע את השחזור בהקדם האפשרי. בשלב הראשון, מתבצעת מסירה של ההתקן או של הדיסק הקשיח. את הדיסק אפשר להעביר למעבדה או ששליח אוסף את הדיסק בצורה מאובטחת ואחראית. בשלב הבא מתבצע אפיון של התקלה וסוג הנזק שאירע. נבדקים הקבצים ומתבצעת הערכה של היקף הנזק ושל היקף השחזור שניתן לבצע. בשירות מקצועי ניתן לשחזר את מרבית הקבצים, בצורה שמאפשרת לכם המשך זמינות של המידע החשוב וכל הקבצים הנדרשים. לאחר אישור מהלקוח והסבר על היקף השחזור שיבוצע, מתבצעת העבודה באמצעות תוכנות שחזור שמפוקחות על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *