מיתוג עסקי

אם תשאלו את האדם הממוצע מהו מיתוג עסקי סביר להניח שהוא לא ידע להגדיל לכם את זה כמו שצריך. הסיבה לכך היא כיוון שגם בקרב משווקים מנוסים יש חילוקי דעות בנוגע להגדרה המדויקת של מיתוג. אם יש משהו שאפשר להסכים עליו בין ההגדרות שונות הוא שהמיתוג הוא האופן שבו הקהל זוכר אתכם ו/או את העסק או המוצרים שלכם. מיתוג עסקי משפיע על ההרגשה של הקהל וגורמים לו להעריך יותר את המותג. אנשים רבים משווים את המיתוג למוניטין כיוון שהוא דומה מאוד לעניין המוניטין – אתם רוצים לשמור על מוניטין חיובי נכון? שיזכרו אתכם כמו שצריך וכד'. לצורך כך צריך לבצע מיתוג נכון לעסקי עם אסטרטגיה ואפיון מראש.

היתרונות של מיתוג עסקי:

  • המותג שלכם מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם.
  • המותג שלכם חזק יותר ובעל ערך רב יותר בעיני הלקוחות שלכם.
  • אנשים רוכשים מוצרים ממותגים ואם המותגים עם מוניטין חיובי הם עשויים לרכוש מוצרים נוספים.
  • תהליך המיתוג מאפשר לכם להגדיל סדר ואופן עבודה לעובדים שלכם ובכלל בכל הקשור לעסק שלכם.
  • המיתוג שלכם יעזור לכם לייצר אסטרטגיות ברורות בכל הנוגע לשיווק מוצרים ושירותים חדשים, לעמוד ביעדי הארגון ועוד.
  • אסטרטגיה ברורה המקדמת את המותג שלכם דואגת למקד אתכם במשימות ובחזון שלכם כארגון.

מתי כדאי לבצע מיתוג עסקי?

ישנם מקרים רבים ושונים בהם צריך לבצע מיתוג עסקי. למשל כאשר עסק חדש מוקם מומלץ כבר מתחילת הדרך לבנות אסטרטגיית מיתוג נכונה לעסק אך לא רק עסקים חדשים זקוקים למיתוג אלא גם עסקים קיימים. לדוגמה עסקים שעברו מתיחת פנים, עסקים המעוניינים לחדש את המיתוג שלהם אחת לכמה שנים, עסקים הנכנסים לשוק חדש, עסקים ששמם שונה מסיבה כלשהי, במידה והעסק לא מושך לקוחות כדאי לבצע לו מיתוג מחדש, אם העסק צומח במהירות אך ללא תוכנית מסודרת, אם העסק כבר לא רלוונטי או מיושן ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *