אטרקציות בחורף בים המלח

thongs-307918_640

האם חשבתם שבילוי בים המלח הוא בלעדי לתקופת הקיץ? ובכן, טעות בידכם. ישנן מגוון אטרקציות בחורף בים המלח, מה עוד שגם בתקופה היותר קרה, מזג האוויר בים המלח הוא נוח. אמנם האווירה במקום משרה רוגע, אך אם הגעתם עם הילדים, שהות בבית מלון אינה מספקת אותם. אז הנה כמה אטרקציות בים המלח.

מתחם שהוא כמו אגדה לילדים

באזור ים המלח שלל אטרקציות לילדים גם בימות החורף, במתחם גדול ומרשים. זוהי ההזדמנות של הילדים להוכיח את עצמם באתגרים, להתרגש, ולחזור למלון עייפים אך מרוצים. 

אטרקציות בחורף בים המלח

כאמור מדובר בשלל אטרקציות כמו קולנוע בו צופים במשקפי תלת מימד, החוויה היא אינטראקטיבית בה יוכלו הילדים לקחת חלק.

את כל הסיטואציות בסרט אפשר גם לחוש באולם, מה שמתרחש בו מתרחש גם בבית הקולנוע. מישהו שתה קפה? אתם תצליחו להריח אותו. יש מגוון סרטים כמו סרטי אימה, סרטי הרפתקאות, סרטי דרמה, מה שהילדים יעדיפו.

מה זה לייזר טאג?

עוד אטרקציות בים המלח לא חסרות. על לייזר טאג כבר שמעתם? כאן מתרחשת תחרות בה לוקחות חלק שתי קבוצות יריבות. הילדים יצטיידו באפודי מגן ביחד עם רובי לייזר, עליהם להגיע ממקום אחד לשני ולחסל כמה שיותר יריבים, אטרקציה שכולה אדרנלין.

כאן הילדים יצטרכו לפתח טקטיקות ואסטרטגיות לוחמה, משחק אקטיבי ומרגש, וזהו גם המקום לפרוק כמה שיותר אנרגיות. להמשך קריאה אודות דברים לעשות בים המלח

מבוך מראות

עוד חוויה עוצמתית הן לילדים והן למבוגרים. מאתגרת במיוחד, הוא מבוך שכולו מראות, מה שהופך את האטרקציה הזו ללא פחות ממדהימה. זהו אתגר לא קל, אבל בסופו של דבר כולם יוצאים ממנו. לבסוף,  ניתן להבין כי לא חסרות אטרקציות בים המלח, כולן מחכות לכם! מידע נוסף באתר https://funtasy.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *