זיפות גג

זיפות גג

כחלק מההגנה על הבניין או הבית שלנו אנחנו זקוקים לאיטום גג הרמטי למניעת דליפות ונזילות. החומר הנפוץ ביותר בישראל המשמש לאיטום גג הוא זפת.

יש כאלה שיטענו כי זיפות גג הינה שיטה מיושנת, אבל הנתונים מראים ששיטה זו היא היעילה ביותר. (כמובן שכל גג צריך את האיטום המתאים לו, זיפות גג מתאים רק למבנים בהם כבר קיימת שכבה של זפת או שכבת בטון).

יתרונות זיפות גג

לשיטת האיטום על ידי זפת מעלות רבות, היתרון אולי הכי גדול הוא המחיר, זיפות גג היא שיטה חסכונית ביותר, כמו כן כשהזפת חמה היא חודרת לחריצים ולסדקים בגג ואוטמת אותם הרמטית.

כמו כן שיטה זו מהירה יחסית, התהליך מתחיל בניקוי קפדני של גג המבנה מכל מלכלוך והאבק שהצטבר עליו. אחרי הניקוי יתבצע השלב הראשון שהוא מריחת חומר יסוד ביטומנית. חומר זה מוודא חיבור חזק של הזפת לבטון.

לאחר מכן נסרוק את כל הגג, נסתום את החורים והסדקים שעשויים להפריע לתהליך. אחר כך נתחיל בזיפות. נמרח את השכבה הראשונה של הזפת, שבעצם מספיקה להגנה על המבנה אך אנו לא נסתפק בזה ובדרך כלל נמרח שלושה שכבות של זפת כשביניהם נפרוס על הגג בד יוטה.

הלבנת גג לשמירה מירבית של האיטום

לכאורה כאן מסתיים תהליך זיפות הגג. אך על מנת לשמור על העבודה נבצע "הלבנת גג" בשלב זה נמרח מעל הזפת – על פני כל הגג, חומר המעורב מסיד ודבק. חומר זה מונע מקרני השמש החמות לפגוע בזפת, כמו כן זה יגן על המבנה כולו מהתחממות.

חשוב מאוד להזמין דרך אתר אוטמים חברה המתמחה בתחום זיפות גג, חברה שלא תתפשר ותתן לכם את השירות המגיע לכם, שיגן על המבנה מהנזילות וכדו'.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *