כך תשחקו עם הילדים בבית עם שער כדורגל מתקפל

1976553-min

שער כדורגל מתקפל הוא אופציה נפלאה לשחק עם הילדים בכדורגל. אפשר ליהנות ממשחק מסוג זה בגינה או לקחת שער כדורגל מתקפל לטיול בפארק ושם לשחק יחד כל החברים ובני המשפחה.

 

שער כדורגל מתקפל

כאשר קונים שער כדורגל מתקפל אפשר ליהנות מכל העולמות. בשלב ראשון אפשר להתקין שני שערים מסוג זה בחצר אם יש מספיק שטח לאורך הגינה כדי שיהיה מרחק גדול בין שני השערים. בתום המשחק אפשר לקפל את השערים כדי שיפריעו להתנהלות היום יומית בגינה, או להשאיר אותם על פי שיקולם של בני הבית.

כך אפשר מדי פעם לצאת עם כדורגל ולנסות להבקיע לבד לשער מזוויות שונות, או לחלופין לשחק משחקים של אחד נגד אחד, או של ההורים והילדים זה נגד זה. משחק כדורגל הוא משחק שכולל הרבה מאד התלהבות ולכן אלו יהיו שעות משפחתיות נפלאות שכולם ייהנו בהן ויסיימו את המשחק עם עייפות עצומה.

 

משחק כדורגל מחוץ לבית

כאשר מדובר באופציה של שער כדורגל מתקפל אפשר לשים אותו באוטו ולהשתמש בו בכל מקום אחר. בחצר של חברים, בפארק, בטיול ליער או בחופשה המשפחתית ברחבי הארץ. תמיד יהיו הורים וחברים שירצו להצטרף למשחק האהוב וליהנות מטורניר נפלא ומאתגר.

מה שחשוב הוא לשמור על כללי הבטיחות הבסיסיים ולקבע היטב את עמודי המתכת או העץ לגינה כדי שאף אחד מהם לא ייפול. כמו כן להדק את הרשתות לשער ולקרקע מאחורי השער, כדי שהרשתות יקלטו ויעצרו את הכדורים בתוכן וכך הכדורים האיכותיים לא ילכו לאיבוד.

משחק כדורגל יוצר גיבוש הן משפחתי והן חברתי ולכן הוא מומלץ מאד כדי ליצור אווירה ייחודית בכל בית.

 

הכנסו עכשיו לאתר שלנו: https://menasport.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *