אנגלית לכיתה ז

1879372-min

לימודי אנגלית לכיתה ז בחטיבת הביניים הופכים להיות מורכבים יותר מלימודי האנגלית שהילד שלנו הכיר בבית הספר היסודי. הם תובעניים יותר ודורשים היכרות עם מגוון רחב של מיומנויות ביניהן קריאה, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא וכן כתיבה. פעמים רבות ילדים מגיעים אל חטיבת הביניים עם פערים אותם הם צברו בכיתות הנמוכות יותר מה שמקשה עליהם את ההתקדמות וכן מספק להם את ההרגשה כי אנגלית היא מקצוע קשה שאינו מתאים לכל אחד. על מנת לעזור לילדיכם פנו עוד היום לאינגליש סנטר ואנו נמצא עבורו את הקורס הנכון.

 

איך תחזקו לימודי אנגלית בחטיבת הביניים?

המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים הוא מעבר משמעותי אך גם מפחיד בפני עצמו. הדרישות הלימודיות רק הולכות וגוברות ותלמידים רבים מוצאים את עצמם אבודים בתוך המערכת. לימודי שפה הם קשים אף יותר כיוון שהם דורשים מהילד פיתוח של מיומנויות שונות לגמרי בשפה שאינה שפת האם שלו. רכישת שפה עלולה לקחת לתלמידים מסוימים זמן רב יותר מתלמידים אחרים ולכן דווקא כאן הם זקוקים לחיזוק חיצוני.

כאשר אנו מחפשים אחר חוג או קורס ללימודי אנגלית לכיתה ח חשוב שנבחר בחוג אשר מצד אחד מעשיר את הידע התיאורטי שלהם לגבי השפה, מרחיב את אוצר המילים ומקנה להם קריאה וכתיבה בצורה נכונה אך מצד שני חשוב לבחור בחוג אשר יקנה להם גם מיומנויות רגשיות. ילד שחווה חוסר הצלחה הופך לחסר ביטחון בכל הנוגע לרכישת השפה ולכן חשוב מאוד לחזק את תחושת המסוגלות שלהם, חווית ההצלחה ותחושת הערך העצמי בנוסף ללימוד עצמו.

 

שיפור לימודי האנגלית

אנו כהורים מבינים כמה השפה האנגלית חשובה וכמה היא הפכה להיות שימושית בכל תחום או מקום בעולם. כולנו רוצים לספק לילדים שלנו את התנאים הטובים ביותר להצלחה ולכן בכדי לאפשר להם לעשות עוד צעד קדימה אל עבר רכישת השפה האנגלית מומלץ לרשום אותם לחוג אחרי שעות בית הספר. באינגליש סנטר תמצאו חוגים וקורסים המתאימים לכל גיל ולכל שלב בו הילד שלכם נמצא. בעזרת מיטב המורים המקצועיים ביותר גם הילד שלכם ירגיש תוך זמן קצר שהוא באמת מסוגל.​

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *