מתי צריך לשקול לעבור תיקון ניתוח אף

doctor-1149149_640

ישנם מקרים בהם תיקון ניתוח אף יהיה בלתי נמנע וביניהם ניתן לציין חוסר שביעות רצון מניתוח האף שבוצע או כאבים ותחושות לא נעימות מהם סובלים לאחר הניתוח. במקרים הללו יהיה צורך לבצע תיקון של ניתוח האף וזאת על מנת לשפר את מראה האף או להעלים את הכאבים מהם סובלים.

כאבים לאחר ביצוע של ניתוח אף

ישנם מקרים מסוימים בהם אנשים סובלים מכאבים באזור האף לאחר שעברו את הניתוח. במצבים הללו יהיה רצוי לעבור תיקון ניתוח אף וזאת על מנת לטפל בבעיה שגורמת לכאבים הללו ולהעלים אותה אחת ולתמיד. בדרך כלל יהיה חשוב להתייעץ עם מספר רופאים וזאת על מנת לקבל חוות דעת כללית בכל הנוגע לאפשרויות הקיימות לטיפול בכאבים מהם סובלים לאחר הניתוח.

חוסר שביעות גדולה מהמראה החדש

מצב נוסף שיצריך תיקון ניתוח אף יהיה כאשר ישנה חוסר שביעות גדולה מהמראה של האף החדש שלכם. במידה וזה המצב אז תרצו לפנות שוב אל המנתח שביצע את הניתוח או אל אחד אחר שאתם סומכים עליו יותר וזאת על מנת לעבור את תיקון הניתוח של האף שלכם. כך תוכלו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם ועם המראה של האף שלכם, דבר שבוודאי רבים מכם יהיו מעוניינים בו.

התייעצות עם מספר מנתחים תהיה קריטית במצבים הללו

במידה ואתם חושבים לעבור תיקון ניתוח אף אז עליכם להבין כי מדובר על מצב שכל מנתח יראה בצורה מעט שונה ויציע פתרון אחר. לאור זאת תרצו לקבל חוות דעת רחבה ככל האפשר וזאת כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת בכל הנוגע לניתוח או לטיפול שתעברו וזאת כדי לטפל באף שלכם. רק כך ההחלטה שלכם תעשה בצורה חכמה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *