איך לכבס נכון בגדים לתינוקות?

איך לכבס נכון בגדים לתינוקות?

לקראת הלידה מכבסים את כל הבגדים של התינוקות כדי לא ליצור אלרגיה על גופם מחומרים שקיימים על הבגדים הללו, הן אם הם חדשים והן אם הם הגיעו מאח גדול.

היערכות לקראת הלידה הקרבה 

כשהאישה ההריונית נכנסת לחודש תשיעי, ההכנות ללידה הקרבה נכנסות להילוך גבוה. אם מדובר בלידה ראשונה חלק מהנשים מבצעות הזמנה של כל הביגוד לה והוא אמור להגיע לביתה לאחר הלידה כשהכול יעבור בשלום. 

בימים הבודדים שהאישה תהיה בבית היולדות, בן הזוג או הסבתא יבצעו את כל ההליך של כיבוס נכון של בגדים לתינוקות, כדי שהכול יהיה מוכן בבית במועד ההגעה של התינוק הביתה. בנוסף לכך יועבר סט אחד של ביגוד לאחר הכביסה ליולדת כדי שהיא תוכל להוציא את הבייבי בהתרגשות גדולה בדרך לביתו. 

יש נשים שמעדיפות לקנות ולרכז בבית כל הביגוד לפני הלידה ולטפל בעצמן בתהליך הכביסה, כדי לדעת שהכול ערוך ומוכן לקראת הלידה.

כיבוס נכון של בגדי תינוקות 

בגדי תינוקות מכבסים באבקת כביסה או בג'ל שהוא ייעודי למטרה זו בלבד ומכיל חומרים היפואלרגנים. בנוסף לכך רצוי להשתמש במרכך כביסה שגם הוא ייעודי לנושא של כיבוס בגדים לתינוקות 

לקראת מהלך זה מוציאים את כל הביגוד, אם מדובר בביגוד חדש מורידים את כל התוויות ואת כל הסיכות מהבגדים שמיועדים לתינוק בחודש הראשון. לאחר מכן מפרידים את הפריטים על פי צבעים כדי שלא תהיה זליגה של צבעים מבגדים שהם עדינים. 

בגדי גוף, רגליות, אוברולים לתינוקות, גרביים וחזיות מכבסים ברמה של טמפרטורות על פי הוראות היצרן. חיתולי טטרה וחיתולי פלנל מכבסים בתהליך של הרתחה שהוא 90 מעלות. אם מדובר בבגדים מאח גדול, מבצעים הליך כביסה זהה לחלוטין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *