ההבדל בין אונס לבעילה אסורה בהסכמה

ההבדל בין אונס לבעילה אסורה בהסכמה

ישנו הבדל משמעותי בין אונס לבעילה אסורה בהסכמה מבחינת החוק. אונס זהו כפייה על הצד השני לקיים יחסי מין שלא מתוך הסכמה, ואילו בעילה אסורה בהסכמה משמעותה קיום יחסי מין אשר נחשבים לאסורים מבחינת החוק, מפאת גיל צעיר למשל.

כדי שתוכלו להכיר את הזכויות שלכם ולהבין בדיוק מה אתם יכולים לעשות בסיטואציה שעמה אתם נאלצים להתמודד, זה יהיה נכון להתייעץ משפטית עם עורך דין פלילי כמו עו"ד גיורא מלול. הוא יוכל להאיר את המצב בפניכם ולפרוש בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתנהל באופן מיטבי במצב שלכם.

פנו אל עורך דין לקבלת עזרה משפטית

אתם יכולים להפוך את ההתנהלות המשפטית שלכם להרבה יותר טובה אם רק תחליטו לפנות אל עורך דין שיוכל לעזור לכם. כך יהיה לכם ברור לחלוטין מה אתם צריכים לעשות, וזה בוודאי יוכל להקל עליכם בלא מעט מובנים. אתם לא צריכים להתנהל במצב של חוסר ודאות אם רק תפנו אל האיש הנכון.

אם אתם רוצים לקבל שירות יוצא מן הכלל כאשר מדובר על טיפול במקרי אונס או בעליה אסורה בהסכמה, זה יהיה רצוי שתפנו אל עורך דין שבקיא בתחום ויש לו את הניסיון הדרוש. זה יוכל לעזור לכם להבין בדיוק מה עליכם לעשות ולהתנהל בצורה הרבה יותר יעילה בכל הנוגע לטיפול במקרה שאתו אתם נאלצים להתמודד.

המידע באדיבות קויפמן מלול

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *