כך תבחרו מזון עבור החתול שלכם

אוכל לחתול

כשאנחנו מחליטים לאמץ חתול לביתנו, עלינו לדעת שכל פריט שנרצה לקנות לו, חייב להיות מותאם ספציפית עבורו, בפרט אם מדובר במזון לחתולים. בדומה לכלבים ואפילו בדומה לבני אדם במובן מסוים, יש הבדל בין סוגי אוכל לחתולים ובמאפיינים שלהם. 

לפני שאנחנו מביאים את החתול הביתה, עלינו לברר היטב האם הוא צורך מזון מסוים מבחינה בריאותית, ואם לא, אז אנחנו צריכים לדעת מאפיינים מסוימים אשר יכולים להשפיע על בחירת המזון הרלוונטי עבורו. 

היום, להבדיל מבעבר, זה מאוד משמעותי מאחר וניתן למצוא דוגמאות שונות של מזון חתולים בחנויות, וכפי שנוכל לראות, כל סוג מזון מותאם למאפיינים מסוימים שלהם. לכן אנחנו צריכים לדעת, מה בדיוק יכול להתאים ולהיות רלוונטי לצרכים שלו. חשוב לציין, עם הזמן, הצרכים של החתול ישתנו, בהתאם לכך גם מאפייני המזון ישתנו. 

לפני שנציג מספר מאפיינים, חשוב לומר, שבכל אחד מסוגי המזון נוכל למצוא דוגמאות שונות הנבדלים אחת מהשנייה בטעם ובמרכיבים של המזון. 

מה הם המאפיינים שצריך להתייחס אליהם

בדומה למזון כלבים, המאפיינים העיקריים אליהם נצטרך להתייחס כשנבחר מזון חתולים או אוכל לגורי חתולים הוא גיל החתול, גודל ומשקל, וסוג החתול. 

גיל החתול משפיע, מאחר ויש הבדל בין חתולים גורים לבין בוגרים ומבוגרים, בין אם זה במרכיבים שהם צריכים לצרוך ובין אם זה באלמנטים אחרים רלוונטיים עבורם. 

לגבי גודל ומשקל, הרי שיש הבדל בין חתול רזה לחתול שמתמודד עם השמנת יתר. במידה ונרצה שהוא יעבור דיאטה, אז נצטרך לספק לו מזון מתאים. בעיקרון יש הבדלים בין חתולים שנחשבים קטנים לחתולים גדולים. 

זה נכון לגבי סוג החתול. ישנם גזעים שצורכים סוג מזון מסוים, בעוד שאחרים נדרשים לצרוך סוג מזון אחר לגמרי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *