גיבוי בענן לעסקים האם זה בטוח?

גיבוי בענן לעסקים

גיבוי המידע העסקי ומסדי הנתונים איננו רק רצוי אלא חובה בכל עסק. הנזקים שנגרמים לעסקים שמגלים כי המידע העסקי לא מגובה כמו שצריך יכולים להאמיר לממדים מבהילים. גיבוי בענן לעסקים מהווה פתרון נחוץ, אך אם אתם רוצים לדעת האם הוא באמת בטוח, זה המידע שרצוי להביא בחשבון.

הגיבוי שמגן עליכם מתקיפות ווירטואליות

במידה והמחשב או המחשבים שלך מחוברים אונליין לרשת, הגיבוי עשוי להיפרץ על ידי גורמים זדונים. ידיעות על מתקפות כופר שפגעו בעסקים, ולא רק מהגדולים אלא גם בינוניים וקטנים, מתרבות חדשות לבקרים.

אם אתם לא רוצים למצוא את המידע העסקי שלכם פרוץ או נעול מפניכם, גיבוי בענן לעסקים הוא הפתרון. כאשר הכל מגובה בענן, אי אפשר למנוע מכם גישה למידע, אחזור או שחזור, בכל רגע שאתם רוצים.

גיבוי בחוות שרתים נפרדות

גיבוי בענן לעסקים מתבצע כך שכל המידע העסקי שלכם שמור בצורה מאובטחת, בחוות שרתים. כלומר, אפילו אם המחשבים בעסק ניזוקים או חלילה נגנבים, כל המידע זמין בשבילכם מפני שאיש לא יכול לגנוב חוות שרתים. הסבירות לכך נמוכה, אבל גם חוות שרתים מאובטחת עלולה לסבול מתקלות כאלה או אחרות. לכן, על מנת לשפר את הבטיחות, ניתן לנקוט שיטה פשוטה – גיבוי כפול. שירות גיבוי בענן במיטבו מאפשר שמירה בשתי חוות שרתים שונות. אפילו אם חווה אחת יוצאת מכלל שימוש לפרק זמן מסוים, החווה השנייה ממשיכה לפעול כרגיל.

גיבוי אוטומטי, לא צריך לזכור לשמור

למעשה, גיבוי בענן לעסקים מקנה יתרונות נוספים. למשל, התאוששות מהירה מאסון וכמובן גיבוי אוטומטי. הכל מגובה מדי יום ולעסק נשלחם דוחות מפורטים. אם צריך, ניתן לשחזר לא רק מידע עדכני אלא גם מידע מהחודשים האחרונים.

>אולי יעניין אתכם גם מרכזיה לעסק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *