איך לבחור שמיכות למיטה?

שמיכות למיטה

כל כך הרבה סוגים של שמיכות יש בחנות המתמחה! לא את כל הסוגים כל אחד מאתנו צריך בבית. הדבר תלוי בסופו של דבר בהרגלים, בנוחות האישית, בשימוש במיזוג אוויר ועוד. הבה נראה איך בוחרים שמיכות למיטה.

כך תבחרו שמיכות למיטה

  • מזג האווירשמיכות צריכות להיות מתאימות למזג האוויר. אין דומה שמיכה של יום חורפי גשום וסוער לשמיכה של יום קיצי לוהט. בימים קרירים אנחנו צריכים שמיכה אחרת ובעונות המעבר שוב נשלוף שמיכה אחרת מהארון… חשוב לבחור שמיכה מתאימה לפי העונה ולפי מזג האוויר.
  • גודל – שמיכה צריכה להיות מתאימה בגודלה הן למיטה והם לגופנו. רק כך היא תאפשר לנו להתכסות בנוחות בלי שיבצבצו רגלנו משולי השמיכה, ובלי שנסתרבל בתוך שמיכה גדולת ממדים שרק מכבידה עלינו.
  • כביסה – לא כל שמיכה אפשר לכבס באמצעים ביתיים. יש שמיכות שניתן להכניס למכונת הכביסה, לעומת אחרות שבלתי אפשרי לעשות זאת. יש להתייחס לנקודה הזו או לכל הפחות להיות מודעים אליה. כדי למנוע מצב בו שמיכה מתלכלכת ואנו לא יודעים איך לכבס אותה. חשוב לדעת מראש מהי השיטה לכבס את השמיכה ואיך ניתן לנקות אותה לאחר שימוש.
  • אחסון – יש שמיכות שתופסות לא מעט נפח. בקנייה של שמיכות כאלו חשוב לחשוב מראש על האחסון. על מקום בתוך ארון וכן אל אריזה מתאימה שתגן על השמיכה מפני אבק וכדומה.

אז מה נוח לכם? שינה טובה מתחילה בכריות שינה ושמיכה טובה. חשוב לבחור את השמיכה והכרית המתאימה שתספק לנו שינה איכותית ונוחה וגם תהיה לנו לאחזקה לאורך העונות בשנה בהן השמיכה אינה שימושית – שמיכה איכותית ונעימה שתנעים לכם את הלילות ותספק לכם שימוש מעולה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *