טיפים לדייט ראשון – מה צריך בשביל שהדייט יצליח

דייט ראשון הוא תמיד דבר מלחיץ. לא משנה באיזה גיל אנחנו, לא משנה עד כמה אנחנו חשים תחושת ביטחון עצמי, לא משנה כמה פעמים היינו במעמד הזה, הרי שהוא תמיד דבר מלחיץ שיכול לעורר חרדות ותחושות אחרות לא נעימות. בוודאי שזה נכון עבור מי שאיננו רגיל למעמד ואיננו יודע כיצד להתנהל.

אך אם אנחנו מכינים את עצמנו לסיטואציה ומקבלים טיפים לדייט ראשון , אז יהיה לנו קל יותר להתמודד איתה ויהיה לנו קל יותר לבצע אותו בצורה נכונה. לשם כך אנחנו חייבים להתכונן קודם לכן. אנחנו חייבים להגיע אל הנקודה בה נבין בדיוק איך לגשת את התהליך, בין אם זה בשביל שנגיע מוכנים ובין אם זה שהצד השני, ידע כיצד לקבל אותנו.

חשוב לומר, לא כל צד בא עם מטרות או שאיפות דומות בהכרח, כמובן שכל צד גם מגיע עם "כאבי בטן" משלו. כל אחד גם מגיע עם תיק משלו, ניסיון עבר, אכזבות או דברים אחרים שיכולים להשפיע עליו.

איך מצליחים בדייט ראשון?

ראשית, צריך לדעת שזה לא מבחן ולא מדובר בשאלה של חיים ומוות. יתרה מזו, הצלחה בדייט ראשון לא מלמד שום דבר על עצמנו, על האישיות שלנו ואפילו לא על המשך הקשר. היו מקרים שהדייט לא הצליח, אבל השניים נתנו צ'אנס לדייט נוסף ואז זה הצליח להם.

שנית, רצוי ללכת למקום שמכירים. מסעדה או בית קפה שיודעים בדיוק מה המקום, מה הוא מציע, איך האנשים והאווירה. כך לא יוצאים מאזור הנוחות ולא לוקחים אתגרים כבדים מדי.

שלישית, מוטב להיעזר במומחים של אימון דייטים וללמוד כיצד לבוא נינוחים, בזמן, לבושים היטב, מסודרים ומאורגנים. זה יכול לעזור להרגיע את החששות בבטן ולאפשר דייט יותר נעים.​

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *