מה חשוב לדעת על דוח תקופתי של בודק שכר

בחשבונאות, העסקאות משפיעות על יתרות החשבון על בסיס יומי. כאשר יתרות החשבון משתנות, כך גם המצב הפיננסי הכללי של ארגון משתנה. מה עושים? מנהלים נכון את הדוחות התקופתיים של החברה על ידי בודק שכר.

מה חשוב לדעת על דוח תקופתי של בודק שכר

אנשים, כמו משקיעים, נושים, מנהלי חברה ועובדים, כולם מתעניינים מאוד במצב הפיננסי של חברה. בגלל זה, נוצר הרעיון של דיווח תקופתי או דו"ח תקופתי. דוח תקופתי של בודק שכר מוסמך , פירושו שכספי החברה מדווחים בתקופות זמן שונות.

עקרון דוח תקופתי

עקרון תקופת הזמן הולך יד ביד עם דיווח תקופתי. עיקרון זה, הוא אחד מהעקרונות החשבונאיים העיקריים שנוצרו על ידי המועצה לתקינה פיננסית, והוא מהגורמים המשפיעים ביותר על ניהולו התקין של בית העסק.

עקרון תקופת הזמן קובע, שניתן לפרק את הפעילות של העסק למרווחי זמן ספציפיים, קצרים ומובחנים. מרווחים אלה, יכולים להיות חודשיים, רבעוניים, חצי שנתיים או שנתיים. זה רק תלוי במה שהחברה הספציפית מרגישה שצריך כדי להציג במדויק את מצבה הפיננסי בנקודות זמן ספציפיות.

מדוע פרקי זמן חשובים

האם זה באמת משנה מתי מדווחים מידע פיננסי? בודק שכר , צריך לראות את הדוחות הכספיים של עסק יותר מפעם אחת בשנה, פשוט כי עליו לחזות את המכירות, ההוצאות והאיוש העתידי של החברה בה הוא עובד.

עבור משקיעים, נושים וכאלה שהם משקיעים ונושים פוטנציאליים, זה מאפשר להם לראות עד כמה החברה מתפקדת בזמנים שונים, כמו גם להשוות הישגים בעבר ובהווה.

זה מאפשר להם לקבל החלטות אינפורמטיביות, כמו האם הם רוצים להיכנס או להמשיך בקשרים עסקיים עם החברה או שמה לחפש אלטרנטיבות אחרות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *