עושים רילוקיישן לקנדה – למה כדאי לעבור לגור בקנדה?

החיים בארץ יכולים להיות קשים מאוד מבחינה כלכלית וביטחונית. משפחות ובודדים רבים בוחרים לעבור לגור במדינות מתקדמות בחוץ לארץ כמו ארצות הברית או קנדה. אם אתם עושים רילוקיישן לקנדה אתם יכולים לשפר ולשדרג מאוד את איכות החיים שלכם. קנדה היא מדינה שאיכות החיים בה גבוה מאוד. יש בה מעט מאוד פשע ואפשרויות תעסוקה ומגורים טובות מאוד במחיר זול בהרבה מאשר בארץ. 

עושים רילוקיישן לקנדה – מי יכול לקבל ויזת מעבר ועבודה לקנדה בקלות?

אם אתם עושים רילוקיישן לקנדה – חשוב שתדעו שבשביל להגר לשם חייבים להוציא ויזת מעבר וויזת עבודה. אם אתם רוצים לעבור לגור בקלות בקנדה אז יש בקנדה מחסור בבעלי מקצוע רבים כמו אחיות סיעודיות, רופאים, חשמלאים, מהנדסים, אנשי הייטק ומחשבים ועוד…. . לבעלי מקצוע שיש מחסור בהם בקנדה קל יותר להגר לשם ולקבל אישורים לעבוד ולגור שם ובסופו של דבר גם להוציא אזרחות קנדית. 

מה חשוב לדעת לפני שעוברים לגור בקנדה?

לפני שאנחנו עוזבים את הארץ ובוחרים לעבור לקנדה יש מספר דברים שחשוב להיות מודעים אליהם בנגוע למגורים בארץ זו. אם אתם עושים רילוקיישן לקנדה אתם חייבים לשלוט בשפה האנגלית ברמה גבוה ולא יזיק אם גם תדעו לדבר ולכתוב בצרפתית. שתי השפות הרשמיות בקנדה הם אנגלית וצרפתית. יש אזורים בקנדה בהם מדברים רק אנגלית ואזורים בהם השפה המצויה יותר היא צרפתית. 

בסופו של דבר, מגורים בקנדה יכולים לאפשר לנו להעניק איכות חיים וחינוך טוב יותר לילדים שלנו. אם אנחנו רוצים לקדם את הקריירה האישית שלנו – קנדה היא מקום שנוח מאוד לעשות זאת. המגורים בקנדה יכולים להיות קשים מאוד למי שלא אוהב מזג אוויר קר ושלג – כי החורפים בקנדה קשים מאוד. בקנדה יש הרבה מאוד דברים יפים – אך חשוב לשמור שם על נימוס ולא נהוג לבטא כעס או אלימות בפומבי (בניגוד למשל לישראל). אם אתם באמת תעברו לגור בקנדה תצטרכו זמן הסתגלות לשפה ולתרבות – אך אחרי זמן הסתגלות זה תיהנו מהחיים הטובים ובגדול.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *