למה כדאי לקחת קורס קרב מגע?

קרב מגע

 

קורס קרב מגע הוא קורס מעולה שמכין כל אדם למצבים לא נעימים שעלולים לקרות לו בכל מקום ובהם נשקפת לו סכנה. השיטה הישראלית אשר נלמדת בכל העולם הוכיחה את עצמה כאת הטובות ביותר להתנהלות במצבים קשים ולכן גורמים ביטחוניים רבים משתמשים בה.

הלמידה של קרב מגע 

במהלך הלמידה של קרב מגע כל אדם לומד טכניקות מיוחדות שהן מהירות תנועה, בעלות אפקטיביות גבוהה של פעולות שמתבצעות באופן חד, מהיר והחלטי. פעילות מסוג זה מעניקה הגנה עצמית לכל אדם מול אדם אחר שמגיע כדי לתקוף אותו. במקום להיכנס ללחץ האדם יודע כיצד להתמודד עם המצבים הללו ולכן מקבל החלטה על פעולה מהירה של נטרול התוקף בדרכי תקיפה ולחימה שלמד בקורס קרב מגע.

כדי לפעול בדרך זו האדם אמור להיות צלול, בעל אבחנה חדה ויכולת לקבל את ההחלטות הנכונות שמתאימות לניהול הסיטואציה הרלוונטית, פוקוס למטרה וביצוע השיטות הנדרשות וכל זאת במהירות רבה.

בסיס החשיבה של קרב מגע 

כל תורת קרב מגע מבוססת על הגנה עצמית ועל שימוש בכוח נגד אלימות כלשהי במידת הצורך בלבד. ככל שהאדם יבין באופן מידי את הסיטואציה, כך התגובה אמורה להיות זריזה ומלאה בפעילות רוחבית שמבוססת על היצר הבסיסי והדחף לנקוט עמדה ופעולה מידית שתוכיח זאת.

להרשמה לקרב מגע בכפר סבא>>>

החשיבות של קורס קרב מגע 

רמת האלימות בעולם עולה באופן מתמיד. אפשר לראות זאת בחיי היום יום בכל מקום בארץ ובעולם. זה קורה בין אנשים נורמטיביים ובין גורמים קיצוניים בתחום הפלילי והביטחוני. לכן אדם צריך להיות ערוך לכל תרחיש. כדאי לקחת קורס קרב מגיע ולדעת לבצע את הפעולות הטקטיות הנכונות כדי להיחלץ מהמצבים קשים של סיכון חיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *