כיתה להשכרה – איך זה עובד ומי צריך?

מתחמים רבים מעוניינים למקסם רווחים ולהשכיר את הכיתות שלהם במתחם. בין אם מדובר בהשכרה לחודש או לפי שעה – הרי שמדובר בפתרון שמכניס עוד כסף לבעלי המתחם מאשר שהכיתות יעמדו ריקות לגמרי. הכיתות מוכנות להרצאה, סדנאות, לימודים ומפגשים שונים ויכולים להתאים למרצים, מאמנים אישיים, אנשי מקצוע המחפשים כיתה להשכרה באופן חד פעמי או בריטיינר קבוע אך לא בשכירות חודשית מלאה ועוד. 

מגוון כיתות להשכרה מחכות לכם באתר מיי קמפוס >>>

מתי כדאי להשתמש בכיתה להשכרה?

כיתה היא דרך מצוינת ללמד את התוכן שלך. זה גם שימושי מאוד במקרה של אירוע חשוב או כנס.

ניתן להשכיר כיתה ליום אחד או לסמסטר שלם, בהתאם לכמות המשתתפים ולזמן הפנוי. המחיר תלוי בכמות הזמן שייקח להכין ולעצב חומר וכמה אנשים מגיעים. היא מתאימה, כפי שאמרנו, למרצים, מאמנים אישיים, אנשי מקצוע בתחומים שונים ולעתים לבעלי עסקים המעוניינים להעביר הרצאה, סדנה או קורס לעובדים שלה. את הכיתה משכירים ליום אחד חד פעמי או לשכירות בימים קבועים. זו אמורה לחסוך בעלויות של השכרת מקום לחודש שלם ובאופן כללי לספק מגוון יתרונות למשכיר.

היתרונות של השכרת כיתה על מקום קבוע:

אין צורך להשכיר מקום קבוע.

אין צורך לדאוג לתחזוקה השוטפת שלו: ניקיון, צבע, שיפוצים, ציוד.

כל הציוד כבר מוכן במקום: כיסאות, שולחנות, לוח מחיק, לרוב גם מקרן ומחשב לשימוש.

ניתן להשכיר למגוון רחב של צרכים.

ניתן לשאת במשא ומתן על דמי השכירות עם בעל המקום המעוניינים למקסם את הרווחים במקום שלהם מאשר להשאיר כיתות ריקות.

לסיכום; אם יש לכם סדנה, הרצאות או קורס שאתם רוצים להעביר ואין לכם מקום מסודר וקבוע לנהל בו את השיעורים שלכם הרי שהשכרת כיתה תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *