עליאקספרס בעברית

עליאקספרס בעברית היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני גלובלית המחברת בין מוכרים לקונים. היא מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, כולל אופנה, מוצרים לבית, אלקטרוניקה ועוד. זה אתר קניות מקוון המתמקד בסחורות בינלאומיות. יש לה קהל עוקבים עצום במזרח התיכון ובצפון אפריקה, שם היא מתחרה עם קמעונאים גלובליים גדולים כמו Amazon.com. האתר הוקם בשנת 2005 על ידי עלי ספדי ואחיו, שרצו ליצור חווית קנייה טובה יותר ללקוחותיהם.

זה שוק דיגיטלי עולמי שמחבר בין קונים ומוכרים של מוצרים ושירותים. לא רק השפה הופכת את עלי אקספרס למיוחדת כל כך. עלי אקספרס היא פלטפורמת קניות מקוונת מובילה למוסלמים. זהו אחד האתרים המבוקרים ביותר בעולם עבור קונים מוסלמים, עם למעלה מ-400 מיליון מבקרים חודשיים.

האסטרטגיה של עליאקספרס

עליאקספרס בעברית היא פלטפורמת קניות מקוונת המספקת ללקוחות מגוון רחב של מוצרים במחירים שלעיתים זולים יותר ממה שהם היו משלמים בחנויות, כמו למשל אלי אקספרס קלפי פוקימון. המייסדים רצו ליצור אתר שיוכל לעזור להם להשיג את המטרות הללו, אבל הם לא רצו שחווית הקנייה תהיה כמו חנויות קמעונאיות מסורתיות שבהן לקוחות מחכים שעות לפני שהם יכולים לרכוש משהו. במקום זאת, הם רצו שחווית הלקוח באתר האינטרנט שלהם תהיה מהירה ויעילה, ללא טרחה עבור הלקוח כמו המתנה שמישהו אחר יעשה זאת.

החברה מייצרת הכנסות באמצעות מכירת סחורות ושירותים בפלטפורמה שלה, וזרם ההכנסות הנוסף מגיע מפרסום. החברה מוכרת סחורות במחירים נמוכים ומשתמשת באסטרטגיה זו כדי למשוך לקוחות, שיקנו סחורה במחירים גבוהים יותר ברגע שיראו אותם באופן אישי. כדי לייצר יותר מכירות, היא צריכה להוזיל את מחיר המוצרים שלה על ידי הגדלת מספר הפריטים במלאי או הוספת קטגוריות מוצרים חדשות. זו הסיבה שלאליאקספרס יש שליטה הדוקה מאוד על מערכת ניהול המלאי שלה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *