הנוקמים – מה זה?

מי שאיננו מכיר את היקום של מארוול, עלול לחשוב שהנוקמים היא שם קוד לארגון המבקש לבצע נקמות מסיבה כזו או אחרת או שמא זה ארגון עם משמעויות היסטוריות נרחבות. מי שמכיר את היקום של מארוול, יודע עד כמה הנוקמים זה חלק משמעותי בו בכלל ובכל עולם הקולנוע. 

בשביל להבין מה זה הנוקמים, צריך להתחיל ביקום של מארוול. מארוול היא חברה שמפיקה סרטים על פי סדרות קומיקס, שחלקן הגדול הומצא על ידי סטן לי, אחד האנשים החשובים והגדולים שהיו פעילים בעולם הקומיקס והלך לעולמו בשנת 2018. 

במהלך השנים, יצרה מארוול יקום שלם, הקיים הן בקולנוע והן בטלוויזיה. מדובר על יקום הכולל שורה של סרטים שביניהם יש קשרים שונים, חלק מהסרטים מבוסס על דמות מסוימת ספציפית, כמו למשל, ספיידרמן, איירון מן, האלנה השחורה, תו'ר, ואחרים. בדרך כלל בסרטים אלו אפשר למצוא מעבר לדמות הראשית עליה היא מבוססת, גם דמויות אחרות אשר משתתפות בסצנות מסוימות. 

אז מה זה הנוקמים?

הנוקמים זו סדרת סרטים אשר משלבת את כל הגיבורים של היקום, כשמטרתם שוב ושוב היא להציל את האנושות מפני גורמים המבקשים לפגוע בה. מדובר בגורמים בעלי כוחות שונות אשר מתמודדים עם כוחות העל של אותן דמויות המאגדות את הנוקמים. 

הייחוד של סדרת סרטים זו, הוא לא רק בכך שנוצר יקום מיוחד, שונה מזה שאנחנו מכירים במציאות, אלא גם בעובדה שהם יצרו שיח משלהם, סדרות של מוצרים שונים הקשורות לכל אחת מהדמויות ולכולן ביחד, וכן עצם זה שהסרטים מציגים אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים לצד סיפור עלילה ייחודי. 

ניתן לצפות בכל מגזין קולנוע ולראות כי מדובר באחת מסדרות הסרטים הכי מצליחות בכל הזמנים, בהן צופים גם מבוגרים וגם ילדים המתחברים אליה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *