קורס שוק ההון

קורס שוק ההון הינו קורס המקנה ידע בתחום הכלכלה והפיננסים. זהו קורס המעניק ידע על אופן פעולתם של השווקים הפיננסיים, כיצד פועלים שוקי ההון וכיצד הם מוסדרים. קורס שוק ההון נועד ללמד את הסטודנטים על יסודות השווקים הפיננסיים. הקורס יכסה נושאים כמו הנוף הכלכלי העולמי, יסודות בשוק המניות והשקעות.

זה יראה לך את תפקידם של מתווכים פיננסיים, בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים במשק. תלמדו על תהליך ההשקעה, המסחר וניהול הסיכונים. הקורס יספק גם סקירה כללית על תמחור נגזרים, אסטרטגיות גידור ונושאים נוספים הקשורים לתחום זה. שוק ההון הוא מערכת של כסף ואשראי המאפשרת לעסקים לגייס את הכסף שהם צריכים להשקעה. קורס שוק ההון הוא לימוד של החלקים השונים של שוק ההון.

קורס שוק ההון הינו קורס מימון המתמקד בהיבטים השונים של שוקי ההון, כגון מבנה השווקים הפיננסיים ותפקידם של מוסדות פיננסיים.

מה מציע לנו הקורס? 

קורס זה מספק סקירה כללית של השווקים הפיננסיים וכיצד הם פועלים. הקורס מיועד לאנשי מקצוע לא פיננסיים שרוצים להבין את היסודות של אופן הפעולה של שוקי ההון. הקורס ילמד אותך על היסודות של השווקים הפיננסיים, כולל הנוף הכלכלי העולמי, יסודות שוק המניות והשקעות.

קורס שוק ההון הוא קורס המוצע על ידי בית הספר לעסקים של אוניברסיטת סידני כדי לעזור לסטודנטים ללמוד על שוקי ההון. זה מיועד למי שרוצה לעבוד במגזר הפיננסי ומספק הבנה מקיפה של איך שוקי ההון עובדים.

כמה עולה קורס בשוק ההון >>>

הקורס עוסק בנושאים כגון:

– המבנה והתפקוד של השווקים הפיננסיים

– סוגי ניירות הערך השונים הנסחרים בשווקים הפיננסיים

– תפקידם ורגולציה של הבנקים המרכזיים במשק

– התפקיד והרגולציה של סוכנויות ממשלתיות בשווקים הפיננסיים

– אסטרטגיות השקעה וניהול תיקים למשקיעים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *