איך אומרים מס הכנסה באנגלית: ייעוץ לרילוקשיין

ייעוץ לרילוקיישן

אחד החלומות הגדולים של כל עובד שכיר בחברה בינלאומית בישראל הוא, שיום אחד יפנו אליו המנהלים ויציעו לו עבודה באחד מסניפי החברה בעולם. במילים אחרות, שהם יציעו לו לעשות רילוקיישן. זה חלום של מעט ישראלים אשר מעוניינים לחיות תקופה מסוימת, קצרה אפילו, בחו"ל וחוששים שמא הם לא ימצאו עבודה באופן עצמאי והם לא יוכלו לקבל את האישורים הנדרשים. כעת שהם מקבלים אופציה לרילוקיישן אז כל הבעיות שלהם נפתרות.

אך יש דברים שהם צריכים לסדר, לארגן ולדאוג להם לפני שהם ממהרים לעשות את זה. למשל, הם צריכים לבדוק את כל הנושא של מס הכנסה. הרי כשהם חיו בישראל, הם שילמו דרך המשכורת שהם קיבלו מהחברה מדי חודש מס הכנסה, הם לא היו צריכים להתעסק בזה. אך כעת כשהם עוברים להתגורר בחו"ל ולעבוד משם, צריך לבדוק, מי אחראי על זה, מי אמור לשלם עבורם מס הכנסה ויותר חשוב, למי משלמים, האם משלמים למדינת ישראל או למדינה בה הם מתגוררים.

במקום להטריד את עצמם בשאלות מסוג זה, הרי שעליהם ליצור קשר עם חברה שמתמחה בכך או גורם אחר אשר יכול לעזור להם. יש מצבים בהם מקום העבודה עצמו ידאג לספק להם את כל מה שצריך בנושא. חשוב לזכור, לא מדובר רק בהם ובמשכורת שלהם אלא גם במה שבן או בת הזוג שלהם מרוויחים, עולה שאלה, כיצד הם ישלמו מס על כך.

אחת הבעיות שאיתן מתמודדים לא מעט ישראלים, נוצרת כשהם חוזרים לארץ. אז הם מגלים שעליהם לשלם מסים שונים. הרבה פעמים אפשר להגיע לפשרות והסכמים עם מס הכנסה על מנת לצמצם את הסכום ולפרוס את התשלומים, אך על מנת להימנע ממצב כזה, אפשר לבחון מבעוד מועד כיצד ניתן להתגבר על המכשול עוד בטרם נוחתים בארץ. כך יהיה הרבה יותר קל להגיע אל פתרון בעניין.

לסיכום, מוטר שלא להשאיר את הדברים ללא מענה, יש למצוא גורם שיוכל לעזור ולספק את כל המידע שצריך על מנת להתגבר על מס הכנסה כאן ושם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *