מה עושים עם פרופילי אלומיניום?

פרופילי אלומיניום

ייתכן ולא שמתם לב מעולם, אך פרופילי אלומיניום נמצאים סביבכם בכל בניין שבו תשהו. המוצר הנהדר הזה עשוי מחומר עמיד וחזק, לכן הוא משמש בתעשיית הבניה מזה שנים, לצרכים שונים. תוכלו למצוא אותו בחלונות הבית, במדרגות של הבניין שבו אתם עובדים וייתכן שאף בתור פריט נוי המשמש כקישוט. הסיבה שהפרופילים מאלומיניום הם נפוצים כל כך, היא בשל קלות השימוש בהם וכן מחירם הנוח, המאפשר את שילובם בבנייה חדשה וכמו כן גם בפרויקטים של שיפוצים.

האם ניתן למצוא פרופילי אלומיניום בכל בית ובניין?

לא תמיד יש צורך קריטי בהוספת פרופילי אלומיניום, אך קבלנים עושים זאת לפעמים גם כאשר אין חובה לכך. במקרים מסוימים, ההוספה גורמת למוצר להיות חזק יותר או להיראות טוב יותר. הדוגמה הטובה לעניין זה, היא סיומת של מדרגות העשויה אלומיניום: 

בבניינים רבי קומות, ניתן למצוא לעיתים מדרגות רגילות, ללא כל תוספות. לעומת זאת, בבניינים אחרים תוכלו לראות מדרגות עם סיומת אלומיניום, מה שנקרא "פרופיל אלומיניום" המחובר לסופה של המדרגה, ממש בצמוד למרצפת. המוצר הזה למעשה מעניק למדרגה שדרוג ובטיחות, בכך שהוא מונע החלקה בצורה מסוימת. ניתן היה להשאיר את המדרגה כפי שהיא, אך הקבלן הוסיף את הפרופיל ובכך העלה את איכות המדרגה ואת רמת הבטיחות שלה, עניין חשוב במיוחד בחורף כאשר המרצפות נוטות להירטב מנעליים של העוברים ושבים. 

זוהי דוגמה לא שכיחה בבתים פרטיים, בהם ניתן יהיה למצוא פרופילים כאלה אך פחות לצורך דקורטיבי או בטיחותי ויותר כחלק בלתי נפרד מהבנייה, לדוגמה כבסיס של חלונות או סף של דלת. חשוב להבין, כי המוצר מגיע בשלל אורכים שונים ועוביים, לכן לכל בית אפשר להתאים את הכמות והסוג הספציפי הנדרש של פרופיל האלומיניום שנדרש עבורו.

כמה סוגים של פרופילים מאלומיניום קיימים?

אם תסתכלו בגלריית התמונות של חברה המוכרת פרופילי אלומיניום, תראו עשרות של סוגים שונים הנמכרים ללקוחות. לעיתים עין בלתי מקצועית לא תשים לב להבדלים כלל, אך ההתאמה המושלמת של המוצר היא חשובה ביותר, לצורך יצירת מבנה חזק ועמיד, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *