שוקולד ממותג

שוקולד ממותג

מי לא אוהב שוקולד? מי לא אוהב אוכל? כולם מעדיפים להשאיר את הכל בצד, ולקחת משהו טעים. מעטים האנשים שבאמת יכולים להחזיק את עצמם ממשהו טעים שהם הרגע ראו. על מנת שתוכלו להשאיר רושם טוב על כל מי שמגיע להיפגש איתכם, תדאגו שהוא יקבל "טעם טוב" מכם, ועל הדרך תזכירו לתת המודע שלו מאיפה השוקולד הזה הגיע.

כיצד לבחור שוקולד ממותג?

הסיבה העיקרית לכך היא ליצור בתת מודע שלו את הרושם הטוב על החברה, לכן חשוב להקפיד על מספר דברים:

  • שוקולד איכותי – אם האדם לא נהנה מהשוקולד, סביר להניח שהגישה שלו כלפי החברה תהיה שגויה גם כן. על מנת להשאיר טעם טוב על הטועם, חשוב לבדוק את השוקולד עצמכם, לפני שאתם מוסרים אותו לאדם אחר.
  • מיתוג נכון – אל תעשו את המיתוג בצורה גדולה מדי, אך שיהיה בולט מספיק בשביל שהאדם שיראה את המיתוג, לא ירגיש שהוא מוגזם, או קטן מדי. המיתוג יכול להיות באמצעות סמל כלשהו, לדוגמה דרך סימן כלשהו שמתאר את החברה, כמו גל כלשהו, או ריבוע, או כל דבר שמופיע אצלכם בלוגו.

מדוע דווקא שוקולד שהוא ממותג?

הסיבה העיקרית לכך היא בגלל שהשוקולד משמש את אורחים, או את הלקוחות כמזכרת טובה, שמשלבת לא רק משהו מוחשי, אלא גם את חוש הטעם. על פי מחקרים שערכו, כאשר אנו אוכלים דבר מסוים שמשלים לנו מחסור מסוים בטעם, אנו ממלאים פינה מאוד רגישה בגוף, שאומרת שהיה לה חסר בדיוק הטעם הזה.

נפלאות השוקולד

אנשים נמצאים במצבי רוח שונים בחיים, חלק כועסים, חלק שמחים, ושני הצדדים ישמחו לקבל משהו שיעלה את מצב הרוח שלהם יותר. אחרי יום שלם שאנשים מוקפים במקרים שונים שקרו, במצבי רוח של אנשים, אתם יכולים לתת להם זריקת עידוד טובה, על ידי שוקולד איכותי, ואם זה שוקולד ממותג, הם גם יזכרו לכם את מצב הרוח הטוב שאתם סיפקתם להם.

כולם אוהבים שוקולד, לא משנה אם הם מבוגרים או לא, זהו ממתק שלא יימאס לעולם. להזמנה, צרו קשר כעת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *