איך תתגרשי ותדאגי לכל הזכויות שלך?

כורכומין וסרטן השד

להתגרש זה אף פעם לא דבר נעים כי כל אחד מאיתנו שעמד מתחת לחופה קיווה בסתר ליבו שזה יהיה לתמיד. עם זאת, אנחנו יודעים לומר שהסטטיסטיקה מדברת על כך שלפחות שליש מהזוגות הנשואים יחליטו להתגרש במוקדם או במאוחר כך שאת לא לבד אם גם את נמצאת בתהליך הזה. אחד מהדברים הכי חשובים שעלייך לעשות זה לדאוג שתקבלי את כל הזכויות המגיעות לך מתוקף העובדה שהיית נשואה לגבר כלשהו לאורך שנים. אומנם העידן שבו אנחנו חיים מתוקן, מתקדם ומאוד טכנולוגי אך עדיין יש כמה דברים שלא השתנו: רוב הגברים מרווחים הרבה יותר מהנשים לצערנו הרב וזה מה שגורם לכך שעדיין מזונות אישה הם משהו שקיים. לכן כדאי שתדאגי לקבל את מה שמגיע לך לפחות עד שהחוק ישתנה ועד שנשים תתחלנה להרוויח לפחות כמו גברים.

בחרי עורך דין שיוכל ללוות אותך בתהליך

הרבה פעמים תהליך הגבייה של מזונות אישה הוא תהליך לא פשוט, בין אם זה כי לגבר אין מספיק כסף ובין אם זה כי הוא מנסה להתחמק מהתשלומים. כל הסיטואציה הזאת מעמידה את האישה במצב מאוד לא נעים ולכן חשוב לפנות לעו"ד מקצועי שיוכל לסייע. מה שכן, בהחלט כדאי יהיה לבחור עו"ד כמה שיותר מוצלח וזה אומר שכדאי לברר:

  • ממתי הוא עוסק בתחום?

  • האם זה עו"ד מומלץ?

  • האם יש לו דרכי פעולה שבאמת יכולות לסייע?

בררי, כמובן, מה התשלום שידרוש ממך עוה"ד כי זה עוד נתון שישפיע על ההחלטות שלך בנושא.

המלצות אמינות לגבי עורכי דין שונים

לבסוף, כדאי יהיה להתייחס גם לשאלה האם את פונה לעו"ד שכולם ממליצים עליו בחום. ההמלצות וחוות הדעת השונות שתוכלי לקרוא היום אודות עוה"ד השונים אונליין אמינות ביותר, אז למה שלא תיעזרי בהן? אין סיבה לבחור איש מקצוע שאת לא יודעת עליו דבר ולכן חשוב להתייחס לניסיונם של אחרים בעת קבלת ההחלטה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *