מגשי אירוח בטעמים שאתם בוחרים

אירוע בטבע

במהלך השנים, אנחנו יכולים למצוא ביותר ויותר אירועים, דוגמאות שונות של שירותי קייטרינג והגשה. לא בכל האירועים אנחנו נמצא שירותי קייטרינג קלאסיים, כמו אלה שאנחנו התרגלנו לראות באירועים גדולים, דוגמא חתונות, בר מצוות או בריתות ואירועים אחרים.

אחת הדוגמאות להגשה בצורה אחרת באירועים רבים, היא הגשה באמצעות מגשי אירוח. מדובר בעיקר על אירועים עסקיים או חברתיים, אירועי השקה או כנסים למיניהם. בדרך כלל אנחנו נמצא שימוש במגרשי אירוח באירועים שאין כוונה להציע לאורחים קייטרינג מלא וגדול, כזה בו האוכל מוגש אל השולחן אלא באירוע שהרעיון הכללי שלו הוא, שהוא יהיה קליל וזורם, פשוט, ואז מגשי אירוח יכולים להתאים.

אילו מגשי אירוח קיימים?

מגשי אירוח יכולים להיות מוגשים בטעמים שונים ועם מנות מגוונות מן הסתם. בדרך כלל נהוג להציע מגשים, שכוללים כריכים עם ירקות בשר/גבינה, ממרחים מסוגים שונים, מגשים של סושי, פסטות, פשטידות, וכן מגשים עם פירות וקינוחים מסוגים שונים. חשוב לציין, כשאנחנו בוחרים להגיש מגשים לאירוח, עלינו לשלב בין מספר דוגמאות על מנת שיהיה לאורחים שלנו מגוון רחב.

יתרה מזו, רצוי לקבוע קו ישר בין המגשים שאנחנו מציעים בהתחלת האירוע לבין אלה שאנחנו מגישים בהמשך. כלומר, אם אנחנו בוחרים להגיש מגשים עם בשרים נניח, אז נכון יהיה אם המגשים הראשונים יהיו קלילים יותר, ומתאימים לאוכל אותו נגיש בהמשך.

נקודה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליה היא, כשאנחנו בוחרים להגיש מגשי אירוח, עלינו לקחת בחשבון, שבמקרים רבים לא יהיה לנו מקום לאחסן אותם, אז אנחנו נצטרך להגיש אוכל שאפשר יהיה לשמור אותו לפני ואחרי, אוכל שלא יתקלקל, כמובן רצוי שהטמפרטורה בחדר תהיה ברמה כזו שיהיה ניתן לשמר את האוכל בזמן האירוע מבלי שייהרס.

מגשי אירוח כאמור, יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים, בין אם מדובר באירועי חברה, אירועי עסקים ועוד. עלינו לבחור את סגנון האירוע שאנחנו רוצים לערוך, ועל פי זה לקבוע האם מתאים לנו להשתמש במגשים או בשירות הסעדה אחר, על פי זה גם נוכל לקבוע איזה אוכל בדיוק נציע לאורחים שלנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *