צביקה יוגב

צביקה יוגב על זוגיות

לא מעט זוגות נקלעים במהלך חייהם למצבים מורכבים בזוגיות. שגרת החיים התובענית והמסגרת המחייבת, לעיתים גורמת לבני הזוג לא לתקשר בצורה טובה ביניהם, מה שמוביל אותם לקושי רב בזוגיות שלהם. אותם זוגות יכולים לפנות לייעוץ זוגי וכן, לחפש אחר הרצאות איכותיות בנושא זוגיות, אשר ייסעו להם לבחון את הזוגיות שלהם בצורה טובה יותר ונכונה יותר. אם אתם זוג אשר מחפש הרצאה איכותית על זוגיות, כדאי מאוד שתבררו על הרצאותיו של צביקה יוגב

מדוע לבחור דווקא בהרצאה של צביקה יוגב על זוגיות?

כאמור, ישנן תקופות שבהם הזוגיות פורחת וישנן תקופות שהזוגיות נובלת בשל סיבות כאלו ואחרות. זה קורה כמעט לכל זוג. גם לזוגות נורמטיביים לחלוטין, אשר הזוגיות שלהם מושתת על אהבה רבה וכבוד הדדי. בכדי לטעון מצברים בקשר הזוגי, חשוב שלא להיתקע במקום בתקופות הפחות טובות בזוגיות ולחפש אחר הרצאות מעצימות ואיכותיות בנושאי זוגיות. אחת ההרצאות הטובות ביותר בתחום הזוגיות, היא הרצאה אשר מעביר צביקה יוגב. ההרצאה של צביקה יוגב על זוגיות, היא הרצאה על אושר. במהלך ההרצאה הוא בוחן את ההבדל בין מה שהורגלנו לחשוב שהוא אושר לבין אושר אמיתי באמת. ההרצאה נוגעת לקשרים הבין אישיים שבין אנשים בכלל ובני זוג בפרט. ההרצאה מועברת בצורה מצחיקה, מהנה וחווייתית. היא מלאת תובנות חשובות ומסייעת לכל זוג הנתון בתקופה פחות טוב, לצחוק, להשתחרר ולבחון את המצב זוגי מזוויות אחרות וטובות יותר.

מיהו צביקה יוגב?

צביקה יוגב הוא אדם רב פעלים. מדובר במרצה מבוקש מאוד, אשר כל הרצאותיו נחשבות כהרצאות איכותיות, מצחיקות, מהנות וחווייתיות מאוד. צביקה יוגב למד בעברו פילוסופיה באוניברסיטת תל אביב וכן, הוא למד משחק ותאטרון. הוא אוחז בשני תארים במשפטים והוא מגשר מוסמך. מעבר לכך, צביקה יוגב משמש כיום כחבר סגל בקריה האקדמאית אונו והוא מוסמך מטעם הרשות למלחמה בסמים בהדרכה לאנשים הזקוקים לסיוע בתחום. אין ספק שמדובר באדם בעל ידע רב ויכולת מדהימה להעביר את הידע שלו בצורת הרצאות במגוון תחומים הרלוונטיים לחיוו של כל אדם. אם החלטתם לחפש עבורכם הרצאת זוגיות מעצימה, לא די להסתפק בהרצאה בינונית בתחום. כדאי שתבחרו בהרצאה של צביקה יוגב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *