מטבחים לבנים

kitchen-2174593__340[1]

כאשר אנו מתחילים בחיפוש של מטבח חדש לבית שלנו, אנו רואים כי באולמות התצוגה מה שבולט הכי הרבה הינם מטבחים לבנים. מטבח בגוון לבן, תורם לאווירה מרשימה ובעלת יוקרה, גורם לתחושה של מרחב וניקיון גם יחד. החיסרון היחידי במטבח זה הינו התחזוקה שלו, היות וכל סימן ניתן לראות מיד. יש לבחור קו עיצובי מנחה וישנם שלל עיצובים שמהם תוכלו לבחור את המטבח האידיאלי עבורכם. מי שקובע בעיצוב המטבח ובאחסון שלו הן הנשים שלרוב הן אלה שתבשלנה במטבח. יש לבחור בנוסף, משטחי עבודה שיהיו עמידים בפני שריטות או כתמים כגון שיש איכותי וחזק ולכן, יש להתייעץ עם מעצבי המטבחים גם בנושא המשטחים שיתאימו מצד אחד למטבח הלבן, אך גם יחזיקו מעמד לשנים וייראו תמיד כחדשים.

תכנון מטבח לבן  ע"י מעצב מוכשר

אם ההחלטה שלכם היא ללכת על מטבחים לבנים, יש לקבל ייעוץ מקצועי ולקבל את הרושם הנכון בתכנון של המטבח בביתכם. מי שיש לו חלל קטן, מטבח בגוון לבן, ייצור את האשליה האופטית ואת העיצוב המושלם שיגרום לחללים קטנים, פשוט להיראות גדולים יותר. יש להחליט תחילה על סגנון המטבח, היות ומטבח לבן, ניתן למצוא בכל מיני סגנונות, אם קלאסי, כפרי או מודרני. יש לדעת לגבי התחזוקה של המטבחים הלבנים, למי שלמשל לא מבשל הרבה ואוכל יותר בחוץ, יוכל בהחלט לבחור מטבח בגוון הלבן או עקות בית שמקפידות היטב על תחזוקה וניקיון המטבח והבית בכלל.

לשבור את הדומיננטיות של המטבח הלבן באמצעות חיפוי קיר מתאים

למרות שהעיצוב של מטבחים לבנים הוא יפה ונקי, יש לדאוג לשבירת הגוון  הלבן של המטבח ע"י חיפויי קיר מתאימים שיהיו צבעוניים או בגוונים חמים יותר, מה שלא יקנה תחושה של בית חולים בחלל שאמור להיות החלל הכי חם בבית. ניתן יהיה להוסיף ניגוד של עץ טבעי בכל מיני מרקמים במטבח מה שיקנה מראה טבעי וחם יותר בחלל זה.   גם התאורה במטבח, חייבת להיות חמה יותר כגון תאורה שהגוון שלה יהיה צהבהב ולא לבן כגון פלורוסנט. כדאי תמיד להתייעץ לגבי האלמנטים הכוללים לפני התכנון הנכון של המטבח הלבן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *