תאורת לד – התאורה הנכונה לכל מקום

תאורת לד

במהלך השנים,  אנחנו יכולים לראות שינוי מקיף בכל מה שקשור לתאורה, הן בבית והן במשרד. השינוי חל בכמה מובנים. ראשית, אנחנו יכולים לראות סגנונות עיצוב חדשים ומרשימים, שנית, אנחנו יכולים למצוא מנגנוני תאורה מתקדמים יותר מאשר בעבר, שלישית, אנחנו יכולים לראות שימוש באמצעי תאורה חדשים, איכותיים יותר מאשר מה שהיו בעבר.

דבר אחד מקשר בין שלושת השינויים וזה, המעבר מתאורת ליבון שהיתה נפוצה במשך עשרות שנים לתאורת לד, אשר נכנסה לשימוש בעשור האחרון והפכה להיות מאוד פופולארית בישראל ובכלל בעולם.

לפני שנסביר את היתרונות של תאורה זו, חשוב להבהיר כיצד תאורת לד קשורה לשלושת השינויים הנ"ל. היא קשורה בכך שמדובר בנורות עם מנגנון עיצוב הרבה יותר מרשים ומיוחד מאשר תאורת ליבון שכללה נורות סטנדרטיות במובנים רבים, אמצעי השימוש בתאורת לד הרבה יותר מתקדמים, הם נובעים מכך שהתאורה כשלעצמה כוללת הרבה יותר מאפיינים מתקדמים, והכי חשוב, מדובר על אמצעי תאורה הרבה יותר מתקדמים, הרבה יותר איכותיים, כאלה שנשמרים הרבה יותר זמן.

תאורת לד היא הרבה יותר איכותית מתאורה רגילה במספר מובנים. ראשית, היא יותר ידידותית לסביבה, היא מחממת פחות מתאורת ליבון ומזהמת פחות. אם אנחנו לוקחים לדוגמא מבנה שלם ומחליפים בו את כל אמצעי התאורה מליבון ללד, אנחנו יכולים להבין את המשמעות מבחינת איכות הסביבה.

תאורת לד היא גם הרבה יותר חסכונית מבחינת צריכת חשמל. ההנחה היא שמדובר באמצעי תאורה שצורכים לפחות 20 אחוז פחות, ועל כן אנחנו חוסכים הרבה יותר כסף מאשר כשאנחנו משתמשים בתאורת ליבון.

נקודה אחרונה היא שתאורת לד עמידה יותר, בטוחה יותר ויכולה להחזיק הרבה יותר זמן מעמד.

חשוב להבהיר, המעבר מתאורת ליבון ללד מתרחשת לא רק במגזר הפרטי או העסקי אלא גם הציבורי. ממשלות מעודדות היום שימוש בתאורת לד בגלל איכותה, עמידותה וכמובן בגלל העובדה שהיא שומרת על הסביבה יותר מאשר תאורת ליבון רגילה.

לסיום, אם אנחנו רוצים ליהנות מכל היתרונות שהצגנו, אז אנחנו צריכים לעבור ולהשתמש בתאורת לד במקום כל סוג של תאורה אחרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *