לא לכל מקצוע בחיים צריך פסיכומטרי!

לא לכל מקצוע בחיים צריך פסיכומטרי!

עבור רבים המושג 'פסיכומטרי' נשמע ממש כמו עונש, בעיקר כאשר הם נזכרים כיצד הם ניסו ללמוד לבחינה, או לפחות שמעו על המושג, אך התנאים שלהם כמו גם היכולות הכלכליות – לא הצליחו להוביל אותם לביצוע הבחינה.

ואכן בחינת הפסיכומטרי עד כמה שהיא נחשבת מיותרת וכזאת שממש לא מגדירה יכולות של אדם (לפחות לא מבחינת מוטיבציה יצירתיות או התמדה), עדיין קיימת, תוך שתוצאות הבחינה קובעות במקרים רבים את קבלתו של סטודנט לאוניברסיטאות נחשבות בארץ. ציון הבחינה מקנה לאותם גופים את היכולת לבצע סינון בין המועמדים.

אם לא ביצעתם את מבחן הפסיכומטרי ואם אין בכוונתכם לגשת אל המבחן, חשוב שתדעו כי יש חיים אחרי הבחינה הגדולה, וכי רבים מצליחים לפתח קריירה ולנהל חיים מצליחים גם מבלי לגשת לבחינת הפסיכומטרי באמצעות מגוון קורסים מקצועיים כמו קורס אילוף כלבים, קורס קוסמטיקה ולימודי דיגיטל.

אז אלו מקצועות מתאימים למי שלא עבר בחינת פסיכומטרי? הנה כמה דוגמאות מבין מגוון מקצועות רחב: 

מקצועות טיפוח ויופי –מי רוצה לעסוק בתחום היופי הטיפוח כמו גם בתחומי הרפואה המשלימה, יוכל לגשת אל מגוון קורסים העסוקים בתחום. באמצעות מכללות העוסקות ברפואה משלימה או בטיפוח היופי, כמו גם במקצועות האופנה: אפשר לצאת אל קריירה חדשה ומלהיבה. נוסף לכך, גם קורסים און ליין מקנים את היכולת ללמוד יותר ולפתח כישרונות חבויים.

לימודי שוק ההון – לימודי שוק ההון מבצעים על ידי לימודים און ליין. באמצעות סרטוני הדרכה, ליווי בכל צעד, תרגול מסחר בזמן אמת וסימולציות: אפשר להפוך למומחים בשוק ההון, לבצע השקעות באופן אישי ואף לבצע השקעות בשוק ההון עבור לקוחות פרטיים.

לימודי נגרות – מי שאוהב לעבוד עם הידיים, יוכל לצאת אל קורס נגרות מטעם משרד העבודה. כיום כדי לשנות מקצוע או כדי להתמקצע בתחום – מציעה לשכת העבודה קורסים בנגרות ובתחומים נוספים ללא צורך בהצגת תעודת בגרות או בתוצאות בחינה פסיכומטרית.

תמיכה ומחשבים – גם מקצועות תמיכה  ומחשבים, מקצועות התוכנה, כמו גם שאר תחומים כמו גרפיקה, עיצוב ושיווק נהם כאלה שניתן ללמוד און ליין אצל ווב אקדמיקס. באמצעות כל אלה ודרך מגוון רחב של תחומים ולימודים מקוונים עם Webacademix –  תוכלו גם אתם לצאת אל קריירה מוצלחת ומספקת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *