משחקי תפקידים: איך להוסיף ריגוש לחיי הנישואין?

IRooM

המאמר באדיבות IRoom

שעמום הוא הדבר המסוכן ביותר בחיי נישואים. שעמום הוא כמו מחלה המתפשטת והורסת כל חלקה טובה בזוגיות שלנו. בני זוג יכולים לאהוב הכי בעולם ולדבר, להקשיב, לתמוך ולהכיל אך אם הזוגיות שלהם משעממת הם יהיו בבעיה חמורה וזה יגרום להם לקושי אדיר לצלוח משברים שיש בכל זוגיות. על כן כל זוג נשוי חייב לשאול את עצמו כל הזמן איך אפשר להוסיף עוד ריגוש לזוגיות? איך אפשר לשנות את השעמום של היום יום? אם כן אתם צריכים להבין כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ללכת אל חדרים לפי שעה בחיפה. חדר כזה הוא דרך נהדרת לדמיין עולם אחר והוא דרך נהדרת להשתטות וליהנות. על כן אפשר לראות כי יותר ויותר זוגות נשואים הולכים לחדרים כאלו ונראה כי המגמה הזאת רק תלך ותתגבר ככל שיותר אנשים ישמעו עד כמה זה תורם לזוגיות.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני מזמין חדר לפי שעה באינטרנט?

אך אם אתם מחליטים ללכת אל חדר לפי שעה בתור זוג נשוי אתם חייבים לבחון מספר דברים. קודם כל אתם צריכים להבטיח כי החדר הוא חדש ומאובזר כמו שצריך. חוץ מזה אתם צריכים לבחון את עלות החדר ולוודא כי הוא לא יקר ולא יפגע בכם בצורה קשה. אך בכך לא די ואתם צריכים לבחון דברים נוספים כמו השירות שניתן בחדר והאם הוא ברמה גבוהה או לא. עוד דברים שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת זה השאלה כמה זמן יש לכם בחדר וכמה כל שעה עולה וזאת בכדי להחליט כמה תבלו בחדר והאם זה יהיה הרבה זמן או מעט.

אל תזמינו חדר מבלי לקרוא המלצות עליו

עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שבשום פנים ואופן לא כדאי לכם להזמין חדר מבלי לקרוא עליו המלצות. עליכם להבין שברגע שיש לכם המלצה על החדר אתם יכולים להיות בטוחים כי הוא חדר ברמה גבוהה וכי כדאי להזמין אותו כמובן אם ההמלצה נמצאת באתר שאתם סומכים עליו ויודעים כי הוא אמין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *