אמא, אבא, יש לנו סדנת זילוף עוגיות במיוחד בשבילכם!

אמא, אבא, יש לנו סדנת זילוף עוגיות במיוחד בשבילכם!

לכל ילד יש חלום. כל הורה שואף להגשים לילדים שלו את החלומות שלו. אך לא פעם ההורה מגלה כי החלומות שהילד שלו חולם עליהם אינם עולים בקנה אחד עם היכולות שלו. זה קורה לדוגמה בתחום הקולינרי. הילד רוצה עוגיות מעוצבות – אך אתם נבוכים לספר לו כי אתם ממש לא יודעים מאיזה כיוון מתחילים להסתכל על העוגיות הללו.

מה אפשר לעשות?

יש הורים שמשלימים עם העובדה הזו. והם מסבירים לילד שלהם עם המון אהבה שהם באמת אוהבים לשמח אותם, ומוכנים להתאמץ כדי להגשים להם חלומות, אבל למרבה הצער – מול הבקשה הנוכחית הם נאלצים להשיב את פני הילד ריקם. מהסיבה הפשוטה שאין להם יכולת טכנית לבצע את הבקשה. יש ילדים שיקבלו את זה יפה, אחרים יבכו מעט. אבל באמת שלא כל הורה חייב להיות קונדיטור מקצועי.

סדנת עוגיות לאבא ולאמא

אבל אם אתם בקטע של לימודים וסדנאות, אם אתם כן רוצים להגשים חלומות כמוסים שלכם יחד עם החלום של הילד שלכם, אתם בהחלט יכולים להירשם לסדנה מיוחדת. הסדנה נערכת עבור הורים כמוכם, וגם ניתן למצוא סדנת אפייה לנוער כך שיוכלו להכין דברים טעימים במו ידיהם. אבות ואימהות שרוצים להוציא תחת ידיהם עוגיות מעוצבות ברמה מקצועית ולשמח כך את הילד שלהם.

כמה זמן זה לוקח?

כולנו מודעים לכך שלימודים לוקחים זמן, הרבה זמן יקר. ואם החלטתם שאתם הולכים על זה אכן חשוב להקדיש את הזמן הנדרש עבור המטרה הזו. לפני הכול עליכם לברר מהי הסדנה המוצעת לכם ומה תלמדו במהלכה. כמו כן בקשו לקבל פרטים על משך הזמן. יש סדנאות חד פעמיות לזילוף עוגיות אשר נערכות בפעם אחת אצל לייזה תובל. לעומת סדנאות ממושכות אשר נערכות אחת לשבוע למשך תקופה מסוימת. החליטו כמה זמן אתם מעוניינים להשקיע בעניין ונסו לאתר סדנת זילוף מתאימה.

תרגול ורכישת מיומנות

חשוב לציין שבכל מה שקשור לקונדיטוריה ועיצוב עוגות יש למיומנות הרבה מאוד מה לומר על התוצאות. ולכן אין די בלמידה חד פעמית. יש להתנסות ולתרגל כדי לרכוש מיומנות. המטרה היא לשכלל ביצועים ולהוציא תחת ידיכם יצירות נפלאות!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *