התאמת שטיחים לחדר ילדים

התאמת שטיחים לחדר ילדים

אחד הדברים שנותנים לחדר ילדים את המראה הפסטורלי והנעים הוא השטיח. השטיח הוא מוצר חובה בחדר הילדים וזאת מכיוון שילדים הם עם שובב, הם מתרוצצים, קופצים, מתגלגלים ומשחקים וכמובן הכול על הרצפה. אז כדי שהילדים לא יצטרכו לשחק על הרצפה הקרה מומלץ לרכוש עבורם שטיח.

על אף שמדובר בחדר ילדים, ההורים הם אלו שאחראיים לצייד אותו ולרהט אותו והם יהיו אלה שבסופו של דבר יבחרו שטיחים לחדר ילדים. אך למרות זאת, כדאי מאוד לשתף את הילדים בהחלטה על מנת שירגישו שותפים ויאהבו את חדרם.

שיתוף הילדים בבחירת השטיח

עיצוב חדר הילדים חייב להיות כזה שהילדים הדרים בו יאהבו אותו ויתחברו אליו. לכן חשוב מאוד לשתף את הילדים בכל מה שקשור לעיצוב החדר. אם זה עיצוב המיטה או סוג הווילון ואם אלו הצבעים שישלטו בחדר ודוגמאות הארונות.

כמובן שאחד הדברים החשובים הוא השטיח. קיים בשוק מבחר שטיחים לחדרי ילדים מכל הסוגים, בגדלים שונים ובצבעים ועיצובים רבים. לכל ילד יש את הצבעים האהובים עליו ואת הדמויות המצוירות שהוא מתחבר אליהן וכלן חשוב מאוד לשאול את דעתו ולהתחשב בה כאשר רוכשים עבורו את השטיח לחדר.

שטיחים לחדר ילדים

ישנם שני סוגים עיקריים בשטיחים לחדרי ילדים והם, שטיח מקיר לקיר ושטיח נייד.

  • שטיח מקיר לקיר הוא שטיח המוזמן בהתאמה אישית לגודל החדר והוא מכסה את כל שטח הרצפה מבלי שתהיה אפשרות להזיז אותו וכמובן שלא יהיה צורך לקפל אותו. ילדים רבים אוהבים את התחושה הנעימה והאחידה ששטיח כזה מעניק לחדר ויעדיפו אותו על פני שטיח נייד שיש לקפל מדי ערב.
  • שטיח נייד הוא לרוב קל משקל ואינו מכסה את כל שטח החדר. שטיח נייד הוא נוח לניקוי בשל העובדה שהוא קטן יותר וקל. כמו כן, בחודשי הקיץ החמים ניתן לקפל אותו ולאחסן בארון או במחסן ולהוציא אותו שוב בחורף כאשר הרצפה קרה ויש צורך בבידוד.

בעת בחירת שטיח לחדר ילדים, כדאי להתחשב באופנה ולבחור שטיח אופנתי וכמובן לא לשכוח לבחור בצבע פרקטי שייתן תמיד מראה נקי ומטופח לשטיח וכך גם לחדר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *