5 רעיונות למתנות לחג לגבר

מתנות מיוחדות למטבח

אוגוסט כבר בשיאו, מה שאומר שחגי תשרי מתקרבים, וזו הזדמנות מצוינת להתחיל לחפש מתנות לערב החג. מחפשות מתנות שמתאימות לגברים? ובכן, אספנו בעבורכן 5 רעיונות למתנות ייחודיות.

טלפון נייד

אם אתן מחפשות מתנה פרקטית, מיוחדת ושימושית, מוטב שתבררו על מכשירים סלולריים מחברת סלקום שופ, כשניתן לבחור בדגמים חדישים ואיכותיים במיוחד. מדובר במתנה אידיאלית לחגים, במיוחד עבור גברים שמאסו במכשיר הסלולר הנוכחי שלהם ומעוניינים להחליפו במכשיר חדש. בטרם הרכישה, כדאי לברר על נתוני המכשיר ומכלול הפונקציות הקיימות בו, ולוודא שהם אכן מתאימים לצרכיו של מקבל המתנה.

ערכת פוקר

כשבן הזוג חובב משחקי פוקר, הרי שערכת פוקר תהיה מתנה נהדרת בעבורו. ניתן לרכוש את הערכה בחנויות צעצועים שונות או דרך הרשת, כשבדרך כלל הערכות הללו כוללות חבילות קלפים, זי'טונים, משטח לבד למשחק ושלל עזרים שיעניקו אווירת קזינו אמיתית.

ארנק

זו אולי מתנה קלאסית, אבל היא ללא ספק מתנה מוצלחת שאף פעם לא מאכזבת. כיום קיימים ארנקים לגברים בשלל עיצובים וסגנונות. כמו כן, בהחלט ניתן למצוא ארנקים דמויי עור או ארנקי בד, לצד צבעים וגוונים שונים. כדאי לוודא שהארנק בגודל האידיאלי, ולו בשל העובדה שגברים נוטים לאחסן את ארנקם בכיס האחורי של מכנסי הג'ינס.

משחקי שולחן

זה הרי ידוע שגברים אוהבים לשחק, ואיזו מתנה יכולה להיות טובה יותר אם לא משחקי שולחן? החל מכדורגל שולחני ועד לשולחן טניס (תלוי במקום המצוי בחלל), ניתן למצוא מגוון רחב של משחקי שולחן שהגבר שלכן ישמח לקבל.

לרכוש חוויה

אם מתנות חומריות לא מדברות אליכן, אולי מוטב שתחשבו על קניית חוויה, החל מצניחה חופשית, דרך בילוי אתגרי או טיסה בכדור פורח ועד לכרטיסי כניסה לספא. בחרו את החוויה האידיאלית ביותר בעבור מקבל המתנה, והעניקו לו מתנה מיוחדת ובלתי נשכחת.

החגים מתקרבים, וזה הזמן לחפש מתנות! בין אם תבחרו בחוויה, ערכת פוקר או מכשיר טלפון נייד – החשוב ביותר הוא שתתאימו את המתנה למי שעתיד לקבל אותה (כשכמובן רצוי להוסיף ברכה בכתב ידכן). חג שמח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *