כל מה שצריך לדעת על פסיכומטרי מועדים 2021

פסיכומטרי מועדים 2021

בכל שנה ניגשים לבחינות הפסיכומטרי עשרות אלפי נבחנים. מועדי הפסיכומטרי מתקיימים לאורך כל השנה וניתן לגשת אליהן בארבעה מועדים. כמו כן ניתן להיבחן בבחינות הפסיכומטרי בשפות שונות וכך הנבחן יכול לבחור את השפה בה הוא מעוניין להיבחן, מה שיביא ביתר קלות להבין את השאלות ולמעשה להגדיל את סיכוייו לקבל ציון גבוה יותר מאשר התמודדות בשפה שאינה שפת האם שלו למשל.  גם השנה המרכז הארצי לבחינות ולהערכה צופים כי עשות אלפי נבחנים ייגשו לבחינות הפסיכומטרי. פסיכומטרי מועדים 2021 יתקיימו במרץ, יולי, ספטמבר ודצמבר. 

שנת 2021 יצאה לדרך ואיתה התחילו אלפי נערים ונערות, סטודנטים ובכלל כל אלו המעוניינים להשתלב במוסד להשכלה גבוהה לחפש אחר מבחני פסיכומטרי מועדים 2021. גם השנה כבכל שנה הנבחנים יכולים לבחור את השפה בה הבחינה תוגש להם. למשל מועדים מרץ ויולי הם המועדים בעלי אפשרויות שפה רבות. הנבחנים יכולים לבחור בין השפות: עברית, ערבית, משולב/ אנגלית, רוסית או צרפתית. אילו מועדי ספטמבר ודצמבר הם מועדים שאפשרויות בחירת השפה מצומצמות יותר והנבחנים יכולים להיבחן בשפה העברית או הערבית בלבד. 

מתי מומלץ לגשת לבחינת פסיכומטרי?

מרבית הנבחנים ממתינים לאחר שירותם הצבאי על מנת להחליט מה הם רוצים ללמוד ולפי הבחירה הזו הם מחשבים את הציון שעליהם לקבל בבחינת הפסיכומטרי על מנת להתקבל ללימודי ההשכלה הגבוהים שהם מעוניינים ללמוד. מצד אחד אפשר להבין את הבחירה אך מנגד ישנם יתרונות רבים למה לא להמתין שנתיים – שלוש ולעיתים אף יותר לפסיכומטרי. תלמידי תיכון שניגשים לבחינות פסיכומטרי מצליחים בקלות רבה יותר לענות על השאלות. ישנם נושאים שעדיין טריים אצל התלמידים והם מאוד זהים למה שהם לומדים בבית הספר. המתנה ארוכה של מספר שנים משכיח מהתלמידים את החומר הנלמד מה שבפועל גורם להם ללמוד מחדש את כל הנושאים ממש מההתחלה, להסיר חלודה ולתרגל רבות.

מה כן כדאי לעשות?

מומלץ לגשת למבחני הפסיכומטרי מוקדם ככל הניתן. כל עוד החומר עדיין טרי יהיה לכם קל הרבה יותר לעבור את בחינת הפסיכומטרי בהצלחה עם הציון שאתם מכוונים לקבל. בדקו עוד היום מה הם פסיכומטרי מועדים 2021 והירשמו למועד המתאים ביותר עבורכם. זכרו, ציוני הפסיכומטרי תקפים לרוב ל 7 שנים ולכן מומלץ לעשות את הבחינה כשעוד החומר טרי. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *