הוספת ממד לבניין

הוספת ממד לבניין

יש לכם בבניין מקלט? מחסן? חדר אופניים? הידעתם כי ניתן להפוך אותו לממד, ממש כמו הממד הביתי שלכם? הידעתם כי יותר ויותר ועדי בתים מזמינים את השירות? יש לכך סיבה טובה. כאשר הילדים משחקים בחוץ או אתם נמצאים בשיחת רחוב עם דייר אחר, ונוצר מצב חירום בזמן שאתם בחוץ, לא יעזור לכם שהממד נמצא בבית, וביננו, המקלט והמחסן אליהם התפניתם במלחמות הקודמות הם לא מה שהיו פעם. לא כי הם הידרדרו בביצועים אלא כי המלחמות של היום מצריכות הרבה יותר מזה: חדר בטחון כמו הממד הביתי. לכן, אם יש לכם בבניין חדר התכנסות כלשהו, כולל מקלט, דאגו להסדיר את הפיכתו לממד. מה השירות כולל?

הטמעת חומרי הגנה נגד אב"כ ברצפה

הריצוף של המחסן, המקלט או חדר האופניים ייעקר כדי להגיע למצע שלו ושם יוטמעו חומרי ההגנה מאב"כ. כעת, הריצוף שלכם מוגן מפני התקפות לא קונבנציונליות ויוכל לספק לכם את ההגנה הנדרשת, אם אירוע כזה אכן יקרה. הרצפה היא מעתה לא רק משטח דריכה בטוח אלא גם משטח שיספק את מלוא ההגנה במידה והבניין שלכם יימצא תחת התקפה אטומית או כימית.

התקנת דלת וחלון ייעודיים לממד

הוספת ממד לבניין כוללת את החלפת הדלת והחלון. על אף שבמחסנים וחדרי ריכוז רבים בבניינים ישנה כבר דלת מוגנת חסר בה האלמנט של לא לנעול. כמובן שאם החדר מכיל פריטי ציוד יקרים, אל תתקינו בו את הממד כי אחת ההגדרות שלו היא שלא ניתן לנעול אותו. הדלת חייבת לכלול דסקית לפתיחה מהירה במקום מנעול. חלון הממד יבוסס על זכוכית מחוסמת עם זוג לוחות פלדה לסגירה קדמית.

עיבוי קירות הממד בלוחות פלדה משוריינים

שלב נוסף של הוספת ממד לבניין הוא הגנה פיזית על הקירות עם משוריינים ייעודיים שנבחרו בקפידה. הם יעבו את הקירות נגד הפצצות והם עצמו יצופו בלבידי עץ כדי לאפשר לכם מגע בטוח ומבודד בקירות. הלבידים מכילים סיבי זכוכית להגנה נוספת.

סיום הוספת ממד לבניין על פי דרככם

השלב האחרון של הוספת ממד לבניין כרוך בישיבה עם ועד הבית או עם החברה המנהלת של הבניין לגבי התקנת תשתיות ריצוף על פי העיצוב המועדף, צביעת הקירות בגוון ייעודי, התקנת מנורות ושקעי חשמל, ועוד. המטרה היא להפוך את החדר למעוצב על פי דרככם על מנת שישמש את הדיירים בכיף!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *